last chapter

1.6K 119 134
                                    

@Se_h_la_x  ඕතර් අක්කගෙන් තෑග්ගක්

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

@Se_h_la_x  ඕතර් අක්කගෙන් තෑග්ගක්. thank you so much අක්කේ. ඒක ගොඩක් ලස්සනයි 🥰💚❤️.

☘☘  ☘☘  ☘☘  ☘☘  ☘☘  ☘☘  ☘☘  ☘☘  ☘☘  ☘

zhan's pov

හ්ම්ම්ම්....... විශේශ දවසක්. කවදාවත් මේ විදිහට ලැබෙයි කියලා නොහිතපු දවසක්. මේ වෙලාවේ දැනෙන හැගීම මොන වගේද කියලා වචන කරන්න තේරෙන්නෙ නෑ.

අද...... අපි , අනා හොස්පිට්ල් එකෙන් ආපු මෙඩිකල් ටීම් එක චොංගී වල විශේශ කාර්යය බලකාය එක්ක එකට එකතුවෙලා වැඩ කරන අන්තිම දවස . හෙට ඉදන් සුපුරුදු ජීවිතේ අපිට හොස්පිට්ල් එකේ .

ම්ම්ම්ම්...... විශේශ දවසක් ඔව් ... අද අපේ කැප්ටන්ගේයි කුවාන් ගගා ගෙයි එංගේජ්මන්ට් එක සිද්ද වෙන දවස. hikz .... ඒ මොකක්ද ඒ කිව්වෙ බලනවද. හරි හරි ඉතින් ඒ දෙන්නගේ එංගේජ්මන්ට් එක තමා. කැප්ටන් මාත් එක්ක එතකොට අපේ කුවාන් ගගා බිනා එක්ක .  ඒකත් මහා විශාල හෝටල් වල නම් නෙවේ. මේ චොංගී වල අපේ කෑම්ප් එකේ.

ඇයි එහෙම ගන්නෙ කියලා  හිතෙනවද . ඒත් අපේ කතාව මුල ඉදන් දන්න ඔයාලට ඒක ලොකු පුදුමෙකුත් නෙවේ වෙන්න. මොකද මේ තමා කලින් කොහොම මොන විදිහට දැකලා තිබ්බත් කැප්ටන් යිබෝ ඩොක්ටර් ශාන්ව හරිහැටි අදුනගත්ත තැන. කවදා කොහොම ඇති වුනත් හිතේ තිබ්බ ආදරේ වචන කරපු තැන. ආදරේ රහ ඕනවටත් වඩා කියලා දුන්න තැන. හරියටම කියනවනම් අලුත් කතාවක පලවෙනි පරිච්ඡේදය ලියවුන තැන. ඉතින් ........  එහෙම පටන් ගත්ත අපේ කතාවේ ඊළඟ පියවරත් මෙතනින්ම පටන් ගන්න හිතුනා අපි හතර දෙනාටම .

සති දෙකක් . එදා හමුදාපතිතුමා කතා කරලා පාටිය ගැන කියපු දවසේ ඉදන් සති දෙකක් ගතවුනේ හීයක වේගෙන්. අපිට කෙසේ වෙතත් කැප්ටන්ලට ටිකක් වැඩ වැඩි සති දෙකක්. මොකද  අත්තඩංගුවට ගත්ත අයගේ චෝදනා හැම එකක්ම සාක්ශි එක්ක ඔප්පු කරලා පෙන්නන්න වගේම තමා ඒ සිද්දි එක්ක සිදුවුන ජීවිත හානි දේපළ හානි හැම දෙයක් ගැනම හොයලා ඒවට පිලියම් යොදන එකත් හමුදාපතිතුමා බාරදුන්නෙ වුල්ෆ්ලාට . මොකද වුල්ෆ්ලා පටන් ගත්ත වැඩේ කාටවත් නියතුඩක අඩුපාඩුවක් වත් කියන්න ඉතිරි නොවෙන්න එයාලම ඉවර කරනවා බලන්න තමා එයාට ඕන වුනේ.

Love Mirror  ✅Where stories live. Discover now