chapter 51

825 102 46
                                    

" හ්ම්ම්ම්.... සැකයක් කියන දෙයක් මුල් කාලේ මට සෝහා ගැන තිබුනෙම නෑ ෂියී . ඒත් එයාගේ හැසිරීමම තමා මට කාලයත් එක්ක එයා ගැන සැකයක් ඇති කරේ. "

ඒ විදිහට පැන්තර් ෂියීට විස්තරේ කියන්න පටන් ගත්තේ ෂියී සාවදානව ඒකට ඇහුම්කන් දෙද්දි.

" මතකයිනේ ඔයාලා මෙහෙට ආවට පස්සේ අපිට අභිරහස් විදිහට මැරුන මලසිරුරක් හම්බෙලා ඒක ගැන විස්තර හෙව්වා. ඒ දවස් වල ඒකගැන හොයන්න කාටවත් කියන්නෙ නැතුව අපි වුල්ෆ්ලා විතරක් දැනගෙන මමනේ චොංගී වලට ගියේ. ඒත් එදා මන් යන්න විනාඩි ගානකට කලින් හොයාගෙන ගිය ගෙදර හැමෝම අතුරුදන් වෙලා තිබුනා. හරියට නිකන් පැහැර ගැනීමක් වගේ . ඒකත් හරියටම මම ඒ වෙලෙ එනවා කියලා දැනගෙන වගේ. එදා තමා පලවෙනි පාරට කවුරු හරි අපේ දේවල් පිටට දෙනවා කියලා සැකයක් ආවේ.

ඒත් කවුද කියලා කිසිම අයිඩියා එකක් තිබ්බෙ නෑ. අනික එදා ගමන් ගැන වුල්ෆ්ලා ඇරුනම දැනගෙන හිටියේ සෝහා විතරයි . මොකද මන් යන්න කලින් එයාට විස්තරේ කියලා ගියේ. ඒක නිසාම කාව සැක කරන්නද වුල්ෆ්ලා එක්කෝ සෝහා . ඒක හින්දා මගේ කෙල්ල වුනත් මන් කාටවත් නොකියා එයා ගැන හොද සෙවිල්ලෙන් හිටියේ මොකද ඒක එහෙමනම් කියලා.

ඒත් සාක්ශි කියන්න පුලුවන් කිසි දෙයක් මට හම්බුනේ නෑ. ඒක නිසා මාත් සෝහට වෙනසක් පෙන්නන්නෙ නැතුව කතා කරා . ඒ වුනාට මගේ හිතේ එයා ගැන තිබුන සැකෙට එහෙන්ම තියෙන්න ඇරියා. එහෙම ඉන්නකොට තමා දවසක් ඔක්කම උඩුයටිකුරු වෙන්න සෝහා කා එක්කදෝ කෝල් එකක් ඉන්නවා මට ඇහුනේ.

පස්සේ ඕන දෙයක් වෙන්න කියලා හොදට හිතලා අවසානෙට තීරණයක් අරන් කොලේජ් කාලෙ හිටිය මගේ යාලුවෙක්ට සෝහා ගැන හොයන්න දුන්නේ මෙතන වෙන්නෙ මොකක්ද කියලා දැනගන්න ඕන නිසා . "

ඒ දවස් වල තමා අපි ටීම් එකම ආයුධ අරන් ගිය ට්‍රක් එකක් වටලන්න යද්දි හිතපු නැති විදිහට කෑම්ප් එකත් එක්ක තිබුන කනෙක්ෂන් එකත් නැතිවෙලා වැඩෙත් වන වෙලා තුවාලත් කරන් එන්න වුනේ. එදාත් වෙලා තිබුනේ අපි එනවා කියන එක එයාලට කෝල් කරලා කියලා තිබුන එක.

ඒක සෝහා ගේ වැඩක් කියලා ඔප්පු නොවුනත් කෑම්ප් එකේ කනෙක්ෂන් නැති වෙන්න වයර් කපලා තිබුන කියලා ශර්ලොක් කියද්දි මගේ සිහියට ආවේ සෝහා විතරයි .

Love Mirror  ✅Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt