chapter 27

773 107 31
                                    

" අඩෝ යිබෝ ....... සුනාමියක් එනවා යකෝ ..... "

" ඈ...... ඒ පාර මොන ගිනිගෙඩියක්ද "

" මොකක්ද කුවාන් ගගා ප්‍රශ්නේ "

" යැංසියා එනවා යකෝ..... "

" ආ ඇයි දන්නෙ නෑ හදිස්සියේ ................ ඈඈ..... මොකක් කීවා ...... "

" මොකක් නෙවේ යකෝ... තනියෙන් නම් කමක් නෑ මාර දූවරු දෙන්නත් එක්කම එන්නේ  "

කියන්න සතුටුයි  කැප්ටන්ගේ මූණ සුදුමැලි වුනේ බලාගෙන ඉද්දි. ඒ හා සමානයි කුවාන්ගේ මූණත්.

" කැප්ට......න් "

" කියන්න මැණික "

" දැන් මොකටද ඒ ප්‍රියම්බිකාව එන්නේ කියනවා බලන්න. එතකොට කවුද මාර දූවරු දෙන්නා "

" එන්නේ මොකටද කියලනම් මාත් දන්නෙ නෑ රන්. වැරදියට හිතන්න එපා හොදේ. මන් ඔය මගුලට කැමති නෑ කියලා කලින්ම මමාට කියලනේ තියෙන්නේ "

" හරි එතකොට අනිත් ප්‍රශ්නෙට උත්තරේ . ඒ කවුද "

" අර හොල්මනගේ යාලුවො දෙන්නා ඩිඩි "

" ඉතින් ඒකට බයවෙන්නෙ මොකද ඇවිත් යන්නෙ නැතෑ.... නේද කැප්ටන් "

" ඒකනේ නේද කුවා " ගිරේට අහු වුන පුවක් ගෙඩියක් වගේ ෆීලින් එකක් දැනෙද්දි කැප්ටන් කීවේ කුවාන්ට බයටම කෙල ගිලෙද්දි.

" උබට ප්‍රශ්නයක් නැති වුනාට ඒක මට ප්‍රශ්නයක් නේ යකෝ. අර මලහෝන්තුවගේ නල්ල මලේ යාලුවා දකින දකින තැන මගේ කරේ නගින්න හදනවා. මගේ මිනිහා ඕක දැක්කොත් පන පිටින් මාව කෑලි කරයි "

" හහ්....හහ්....හා....... අම්මෝහ් .........ගගා........ "

" මොකද මොකද දැන් උබ ඔය හිනාවෙන්නෙ ඈ ඩිඩී ..... "

" අම්මෝහ් .........හාහ්හ්......පොඩ්ඩක් ඉන්න....... හිනා වෙලා ඉවර වෙනකන්............ ආහ්...... ඔයා අපේ බිනාට එච්චරටම බයයිද අයියෝ "

" ඒකට කියන්නෙ බය කියලා නෙවේ ඩිඩී..... මොකක්ද මේ ....... ආහ් හරි ගෞරවය කියලා කියන්නේ "

" ආ....... හාහා......... "

කැප්ටන්ගේ ඒවගේම ඩොක්ටර් කුවාන්ගේ සුදුමැලි වෙලා තියන මූණු දිහා බලාගෙන ශාන් තාමත් හිනා වෙන්නේ බඩත් අල්ලන්.

Love Mirror  ✅Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora