chapter 19

920 118 46
                                    

Yibo' s pov

කවුද මේ කියන ඩිරෙක්ටර් කාරයා. එතකොට ඇයි එයාගෙ ස්ටේටස් එකේ ස්ක්‍රීන්ශොට් එකක් මේ කියන ඩිරෙක්ටර් දැම්මේ. අනික waiting කියන්නෙ. ඇයි ශාන් මොකුත් කියන්නෙ නැත්තේ. එතකොට ............

ශාන් කීව ආදරය කරන කෙනා ...........

නැ නෑ එයාගෙ ඇස් කියන්නෙ වෙන කතාවක් . එතකොට කවුද මේ ඩිරෙක්ටර් . ශාන්ගෙ පස්සෙන් එන කවුරු හරිද . ශානුත් එයාට කැමතිද දන්නෙ නෑ. ආයිශ් ....... මූඩ් එකම ඉවරයි . තවත් මෙතන ඉන්න කිසිම ආසාවක් නෑ. හ්ම්ම්ම්.............

" excuse me guys ....... "

" කැප්ටන් ඇයි දැන්ම යන්නේ "

" මට කාලා ඇති වගේ ඇරෝ .ඔයාල continue කරගෙන යන්න. ආ .... තව දෙයක් කුවාන් , පොටර් , ශර්ලොක් , ඩොක්ටර් ශාන් තව පැය එකහමාරකින් මගේ ඔෆිස් එකට එන්න. "

දන්නෙ නෑ ඇයි කියලා ඒත් හිතලම ශාන්ට ඩොක්ටර් ශාන් කීවේ ඊරිසියාවටද දුකටද නැත්නම් වෙන දේකටද . ඒත් පපුව බරයි වගේ . මේ මොනවා වුනත් .......... ඒ ඇස් වල කතාව මට විශ්වාසයි. ඒත් දැන් මෙතන ඉන්න මූඩ් එකක් නෑ.

මන් යනවත් එක්කම ෂියී කතා කරලා කියපු දේ එක්ක මාව තවත් අවුල් වුණා.

" කැප්ටන් ......."

" ඇයි ෂියී "

"පරක්කු වෙන්න පරක්කු වෙන්න ඔයාටමයි පාඩුවෙන්නේ "

එහෙම කිව්ව කෙල්ල ලස්සන හිනාවක් මට දීලා ආපහු ෆෝන් එකටම ඔලුව ඔබාගත්තේ මට හිතන්න ගොඩක් දේවල් ඉතුරු කරලා.

මේ කෙල්ලට හිත් කියවන්න පුලුවන් ද . මාර ඩයල් එකක් ඈ මොනා වුනත් . ඒත් ඇයි එයා එහෙම කීවේ. හරියට ඉක්මන් නොවුනොත් මට කලින් වෙන කෙනෙක් ශාන්ට ........ නෑ නෑ ඒ ගැන හිතන්නවත් ඕන්නෑ. ඔව් මන් තීරණයක් ගත්තා........

අදම මන් ශාන්ට කතා කරනවා. මගේ හිතේ තියන දේ මන් එයාට කියනවා. කොහොමත් දැන් ආය හෙට දවසේ ප්ලෑන් එක හදන්න එයාලා එනවනේ. ඒක ඉවර වුනාම අදම කතා කරන්න ඕන.

කට්ටිය ආපහු සෙට් වෙන්න තව වෙලාව තියන නිසාම මම ආපහු මගේ කාමරේට ආවේ කොච්චර සන්සුන් වෙන්න හැදුවත් බින් , ජෙෆී කීව කතා මතක් වෙද්දි. අනික තව දවස් දෙකකින් ඒ කියන්නෙ අනිද්දට එයා මෙහෙ තියන සායනය බලන්න එනවා. කීවත් වගේ waiting කියලා කීවේ ඒක නිසාවත්ද.

Love Mirror  ✅Onde histórias criam vida. Descubra agora