( තුවක්කුව අතේ නෑ කියලා හිතාගන්න හොදෙ )එදා වගේම.... කළු ලෙදර් ජැකට් එක දාලා බූට් සපත්තු දාලා අතට කළු ග්ලවුස් දාලා කළු කැප් එකයි මුහුනු ආවරෙයි ඒ විදිහටම දාලා තමන් එයි කියලා බලාපොරොත්තු වෙන් වගේ දොර දිහාබලාගෙන හිටියේ .... වෙන කවුරුත් නෙවේ අපේ ඩොක්ටර් ශාන්ව බේරගත්ත බ්රිගේඩියර් කුමාරයා එයාගේ සිහින කුමාරයා .
ඇයි ..... ඇයි අනේ මට මෙහෙම් වෙන්නේ මෙච්චර ලගින් ඉදලත් ඇයි අදුරගන්න බැරි වුනේ..... තම හිතින් තමාටම බැනගන්න ගමන් අඩියට දෙකට තමාට මුහුණලා ඉන්න පුද්ගලයා ළගට දුවපු ශාන් දෝතින් ඔහුව වැඩදගත්තේ හරියට නිකන් අතඇරියොත් අතුරුදන් වෙයි වගේ.
" සප්රයිස් එක හොදයිද මැණික........ "
" අනේ යනවා යන්න බෝ....... ඇයි .... ඇයි මිනිහෝ ඒ ඔයා කියලා කිව්වෙ නැත්තේ... "
දිගට හරහට අහුවෙන අහුවෙන පැත්තට ගහන ගමන් ශාන් කැප්ටන්ගෙන් ඇහුවේ කැප්ටන් හිනා වෙලා බලන් මේ අඩ අඩ කියවන චූටි දොස්තර දිහා බලන් ඉද්දි.
ඒ ඇඩිල්ලෙයි බනින එකෙයි හිනාවෙන එකෙයි කිසි දේක නැවතිල්ලක් නැති තැන කැප්ටන් ශාන්ව කිටිකිටියේ තුරුලු කරගත්තේ ආය කොහෙටවත් හෙල්ලෙන්නෙ බැරි වෙන්න.
" දැන් ඇති බන් ඔය කියවිල්ලයි බැනිල්ලයි ඇඩිල්ලයි. ඉකේ... වෙනසක් නෑ එදා හුස්ම අල්ලන් ගැහි ගැහි හිටිය පොඩි ඇටකිච්චම තමා තාම "
" මොකා කිව්වා..... මේ උස මහත ගානට තියාගෙන ඉන්න මටද ඇටකිච්චා කිව්වේ. තමුසේ...... තමුසේ මහ........ මහ ඕන්නෑ කැප්ටන් . මන් තරහයි "
" අර මක්කටැයි රන් . "
" මක්කටැයි තමා...... යකූ අර විකාර සින්දු කෑලි දොරේ අලව අලව ඒක ඇතුලෙ තව සිම්පල් කැප්ටන් මාරු කර කර වචන හන්ගලා තව අද්දැකීම කොහොමදත් අහලා.... අනේ අම්මපා කැපෝ... තාසෙට මොකක්ද කියනෝකෝ ඒකපාර හැදුන ලෙඩේ. ඇයි යකෝ එක පාර ඇවිත් මන් තමයි ඔයාව එදා බේරගත්ත ගැලවුම්කාර අයියා කිව්වනම් මොකද වෙන්නෙ මන් අහන්නෙ "
YOU ARE READING
Love Mirror ✅
Fanfiction**** Enjoy your life - we will be here to save it ! We care for you - inside and out ! Taking care of you since - Well beginning of time ! ****