කැප්ටන් එක්ක කුවාන් යුදහමුදාපතිතුමා හම්බෙන්න ගිහින් ඇවිල්ලා හරියටම සතියක් ගතවුණේ කිසිම කලබලේකින් තොරව .
ගෙවුන සතියක කාලේ ඩැනියෙල් පූර්ණ සුවය ලැබුවේ ශාන් ගේ වගේම බින්ගේ වෛද්ය ප්රතිකාර වලට පින්සිද්ද වෙන්න. ඒ අතර වුණ තව දෙයක් තමා ඩැනියෙල් ශාන් බින් දෙන්නා ගොඩක් හොද යාලුවො වුණ එක. ෂියීලා ජෙෆීලා එක්ක තරම් නොවුනත් එව් යාලුකමත් හරි අමුතු බැදීමක් .
මේ සතියට වුණ විශේශම දේ තමා කැප්ටන්ට ඔත්තු ලැබෙන එක තාවකාලිකව නතර වුණ එක.
හේතුවක් හරිහැටි නොදැනිම නිකොලස් ව කන්ටෑක් කරගන්න එක අමාරු වැඩක් වෙද්දි කොල්ලට කරදරයක්දෝ කියලා හිතේ දෙගිඩියාවෙන් හිටිය සෙට් එකටම පොඩි හරි සැනසීමක් ගෙනාවේ හරියට දවස් පහකින් විතර ඩැනියෙල්ට ආපු කෝල් එක නිසා.
**
" අනේ පැටියො.... ඔය ඉතින් .... වැඩ ගොඩකනේ හිටියේ අනේ. ඒකනේ කතා කරන්නවත් වෙලාවක් නැති වුනේ. අනික මේ දවස් වල අපිට ටිකක් ප්රශ්න වැඩී. හැම පැත්තෙන්ම හිර වෙලා ඉන්නේ. ඉතින් බොසා අපිව මරවලා වගේ වැඩ ගන්නවා. මන් ඉතින් වෙලාවක් හම්බුන ගමන්ම ඔයාට කතා කරනවනේ . දැන් නාඩා ඉන්නකෝ. ආය පුලුවන් ඉක්මනට අයියා ගන්නම් හොදේ..... "
කවදාවත් නැති විදිහට නිකොලස් කෝල් එකක් අරන් අමුතු විදිහට කතා කරද්දි ස්පීකර්ස් දාලා කතාව අහන් හිටිය හැමෝම පුදුම වුනේ එකපාරට මුට වැහුන යකා මොකාද කියලා.
ඒත් එක්කම ඈතින් දෙන්නෙක් කතා කරන සද්දයක් මේහා පැත්තේ ඉදන් දුරකථනයට සවන් දීගන හිටපු අයට ඇහුනේ වෙන්නෙ මොකක්ද කියලා ටිකකින් හරිහැටි හැමෝටම තේරෙද්දි.
" ඒයි මොකක්ද අරූ අර ෆෝන් එක කනේ ගහන් කරන්නේ ආ තහනම් කරා නේද ටික දවසකට කෝල් කරන එක එක එකාට ..... කාටද කතා කරන්නෙ ඔයහැටි "
" අයියෝ බොසා කෑ ගහන්න එපා අප්පෝ. ඒකගේ කෑල්ල ආවේස වෙලා දවස් ගානකින් කතා කරේ නෑ කියලා. පොඩ්ඩක් ශේප් කරලා එයි "
" නෙදකින් තොපි ඇටෙන් පොත්තෙන් එද්දි ඔය මගුල් වලට කරගහන්න ගියාම ඔහොම තමා. බලපන් දැන් අරකා දිහා. දැන් ඔය කතා කරන මොකී හරි මුගෙ ඔලුව කාලා තමා නතර වෙන්නේ"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love Mirror ✅
Fanfic**** Enjoy your life - we will be here to save it ! We care for you - inside and out ! Taking care of you since - Well beginning of time ! ****