chapter 15

948 132 95
                                    

" ශාන්........ ශාන් ......... "

" එයාට යන්න දෙන්න කැප්ටන් . "

_____

බින්ගෙන් හරිම සන්සුන් කටහඩක්. හරියට කලින් මේක බලාපොරොත්තු වුනා වගේ. එහෙම  වෙන්න එපැයි නේද . ඉපදුනු දවසේ එකට ඉන්න යාලුවා එහෙම නැත්තන් සහෝදරයා එහෙම  නැත්තන් නේ පුදුම වෙන්න ඕන.

" ඇයි බින් එහෙම කියන්නෙ "

" ඒත් ඩොක්ටර් බින් , ශාන් හිටියේ හොදින් නෙවේනේ. එයා... "

" එයා ඔච්චර හරි ඉවසුවේ මේ කෑම්ප් එක හින්දා කැප්ටන් . නැත්තන් තව අහගන්නවා කන් පිරෙන්න . "

" ඒත් ඩොක්ටර් ඉතින් සෝහා මොනාකරන්න්ද "

" එයා සෝහට විතරක් නෙවේ දොස් කිව්වෙ පැන්තර් . දෙන්නටම තමා. ඒත් ෂියී අන්තිම වෙලේ හරි ඇවිත් වෙනසක් දැනුනා කිව්ව හින්දයි ඔහොම හරි ශේප් වුනේ.

ඔයාලා එයා ගැන වැරදියට හිතන්න එපා . මොකද සීනා කවදාවත් එයා ලගට එන පේශන් කෙනෙක් ට මොකුත් වෙන්න දෙන්නෙ නෑ. එයාට අදාල නෑ ඒ කෙනා කවුද කින්දමන්ද මොනා කරන කෙනෙක්ද මැරයෙක් මන්කොල්ලකාරයෙක්ද කියලා . හැමෝම එයාට තවත් එක ජීවිතාක් විතරයි . මේක මිනීමැරුමක් නිසා එයාට දරාගන්න අමාරුයි ඒකයි මේ. අනික........හ්ම්ම්....... කුවාන් ගගා දන්නවනේ රයිසින් ගැන . අනික මන් හිතන්නෙ ටීම් වුල්ෆ් එකත් ඒ ගැන හොදටම දන්නව ඇතිනේ. "

" හ්ම්ම් . ඒකනෙ ප්‍රශ්නේ බින්. කොහෙන්ද කෑම්ප් එකට රයිසින් අනික ..... මන් හිතන්නෙ කෑම වලින් වගේ එයාලගේ ඇගට ඇතුල් වෙලා තියෙන්නෙ. "

" ශර්ලොක් මොකද කිව්වෙ ඇරෝ ..."

" කිසි දෙයක් නෑ කැප්ටන් . කෝකටත් කළු කාමරෙත් බලලම එන්නම් කීවා "

" හ්ම්ම්ම් . ඒත් ඩොක්ටර් බින් , කොහොමද ශාන් රිපෝට් එන්න කලින්ම මේක ගැන හරියටම කීවේ "

" මාත් අහන්න හිටියෙ ඩිඩී . මොකද මාත් චෙක් කරා මට නෝට් වුනේ නැත්තෙ මොනාද "

" මන් ඒත් බැලුවා ඇයි පරක්කු කියලා. මේකයි කුවාන් ගගා , කැප්ටන් ;  මායි සීනයි දෙන්නා අපේ ෆයිනල් ප්‍රොජෙක්ට් එකට කරේ පොයිසන් ගැන . අපේ සීනට වැඩක් කරනවනම් ඒක කරන්න ඕන අය සුපිරියටම .ඒක හින්දා මටත් වඩා පොර හොයපු නැති දෙයක් නෑ. අනික එයා අපරාද පරීක්ෂණ විද්‍යාව කරලා තියනවා එකෙනුත් එයාට තොරතුරු හම්බුනා. අපි තොරතුරු හොයද්දි ඒවා සම්බන්ධ මරණ ගැන හැම දෙයක් ගැනම ගොඩක් දේවල් හෙව්වා. ඒකෙදි අපිට මේ අද වෙලා තියන එකට සමානම එකක් හම්බුනා "

Love Mirror  ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin