☘☘☘☘☘☘ ☘☘☘☘☘☘ ☘☘☘☘☘☘ ☘☘☘☘☘
Zhan's pov
එදා සිද්දියෙන් පස්සේ සතියක් ගෙවිලා ගියා හීයක වේගෙන්. මේ සතියට කියලා විශේෂයෙන් අලුතින් මොකුත් කරදර එකතු වුනේ නැති වුනාට තියන ප්රශ්න වල අඩුවක් සිද්ද වුනෙත් නෑ.
ඒත් මට විශේශ දෙයක් සිද්ද වුනා. ඒ තමයි එදා ඉදන් අද වෙනකන් තාම අලුතින් වචන හංගලා සින්දු කෑලි මගේ කාමරේ දොරේ තිබුනේ නැති එක . මගේ කාමරේ තියා සික් රූම් එකේ දොරේ වත් අය තිබුනෙ නෑ.
හේතුවක් අන්නෙ නෑ. ඒත් මේ ටිකේම කැප්ටන් කලබලයි. ඒ හැම දේටම වඩා ෂියී පොඩ්ඩක් නිහඩ චරිතයක් වෙලා. කෙල්ල මොකක් හරි ප්රශ්නෙක වගේ කියලා තේරෙනවා.ඒත් එයා ඒක කියන්න තාම ලෑස්ති නෑ වගේ.
මාත් ඉතින් බල කරන්න ගියේ නෑ. එයාට හිතුන වෙලාවක කියයි කියලා . හෙට අපේ රෙහාන ගේ birthday එක . කලින් පාර වගේම ශිචුයි ගානේ සේරටම කෑම වේලක්.
ඕන් අද උදේම සාජන් ලී වත් ඇදගෙන බඩු ගන්න කියලා ගියා.
ම්ම්ම්......... ඔයාලා හිතනවා ඇති නේද එහෙම එහා මෙහා යන්න අපිට වෙලාව කොයින්ද කියලා.
ඇත්තම කියන්නම්කෝ...... හොස්පිට්ල් එකේ ඉන්න කාලේ වගේ ඇත්තටම නෑ දැන්. මොකද ඒ කාලෙ අපි සෙට් එකම වැඩ කරේ ඉමර්ජන්සි යුනිට් එකේනේ . අවසාන කාලේ vip වෝඩ් එකට වැටුනට ඒත් ඒකත් නමටනේ. ඉතින් ඒකාලේ අපිට ඔලුව උස්සන්න බැරි වෙන්න වැඩ . ඒත් .....
ඒත් දැන් ඒ තරම් අපිට වැඩ නෑ. වැඩ නැතුව නෙවේ. තාම පටන් ගත්තෙ නෑ . මොකද කැප්ටන්ලා තාම මිෂන් එකේ රස තැන් හොයනවා. ඉතින් ඒක නිසා පොඩි නිදහසක් තියනවා අපිට .
ඉදලා හිටලා පුහුණු වෙන්න ගිහින් අන්ඩක් කඩාගන්න කෝප්රල් කෙනෙක් , පොඩි පොඩි වැටලීම් වගේ දේවල් වලට ගිහින් තුවාල කරන් එන සාජ්න්ලා , රෝහල් පහසුකම් හරි හැටි නැති නිසා චොංගී වලින් එන අයට බෙහෙත් කරන එක තමා මේ දවස් වල අපිට තියන ලොකුම වැඩ ටික .
ඒත් මගේ හිත නම් කියනවා ලගදිම ඇප නැතිවෙන්නම වැඩ ලොට් එකක් සෙට් වෙයි කියලා . දන්නෙ නෑ ඇයි කියලා ඒත් කිසිම දේක හොදක් මට පේන්නේ නෑ.
YOU ARE READING
Love Mirror ✅
Fanfiction**** Enjoy your life - we will be here to save it ! We care for you - inside and out ! Taking care of you since - Well beginning of time ! ****