chapter 43

567 98 51
                                    

සෝල්ට් ට මතක හිටින ආදරණීය උදේ කෑම වේලක් දුන්නට පස්සේ කට්ටිය විසිරිලා ගියේ තම තමන්ගේ වැඩ වලට.

කැප්ටනුත් ඊයෙ ෆයිට් එක වෙලාවේ වෙඩි වැදිලා අරන් ආපු මෑන්ව බලන්න ගියේ ශාන් බින් එක්ක වැදගත් කතාවකට මුල පුරද්දි.

" මොකෝ සීනෝ උබ නිකන් දාහට අරන් සීයට දීලා වගේ . "

" යමන්කෝ බන් කමරේට මට උබත් එක්ක ටිකක් කතා කරන්න ඕන "

" මොකක්ද බන් අවුල. "

" අවුලක් නෑ..... ඒත් නැත්තෙමත් නෑ "

" හ්ම්ම්...... යමන්කෝ යමන්කෝ "

ශාන්ගේ කීමට බිනත් ශාන් එක්ක කාමරේ පැත්තට ගියේ ශාන්ගේ අවුලට හේතුව මොකක් වෙන්න ඇද්ද කියලා  දහ අතේ කල්පනා කර කර.

" දැන් කියපන්කෝ බන් මොකක්ද ඔය අවුලක් නොවන අවුල කියලා "

" උදේ කෑම වෙලාවට කලින් සෝල්ට් ආවා මාව හොයාගෙන. ඊට පස්සේ blah........blah ........ "

එතන ඉදන් සෝහාගෙ කතාව කැප්ටන් ඇවිත් කියපු දේවල් වෙනකන් වුන සිද්දි ඔක්කම පිලිවලකට ශාන් කිව්වේ ඒක අහන් ඉන්න බිනාගේ මූණේ හැගීම් සැරින් සැරේ වෙනස් වෙද්දි .

" දැන් මොකක්ද උබේ අවුල "

" අර යකා කියපු දේවල් මට බෝට කියන්න ඕන බන්. ඒත් බයයි අර සෝහා පිස්සු කියවපු හින්දා බෝ වැරදියට හිතුවොත් කියලා.... ආයිශ් මගෙ ඔලුව විකාර වෙනවා මේව හින්දා. "

" ඒ උබට පිස්සුද බන්. ඔහොම කිව්වට උබ දන්නවනේ කැප්ටන් එහෙම හිතන්නෙ නෑ කියලා. මන් නම් කියන්නෙ උඅබ මේක දැන්ම කියපන් . "

ශාන් ඔලුවට අත ගහන් විස්තරේ කියලා ඉවර වෙද්දි බින් එහෙම කීවේ එක්තරා සිදුවීමකින් ඔලුවට ආපු විකාර සිතුවිලි වගයක් නිසා.

" ආ ඩබල මොකෝ කරන්නේ..... "

දෙන්නගේ සාකච්ඡාවට බාදා කරමින් කුවාන් එතනට ආවේ බින්ගේ මූණටනම් හරි ලස්සන හිනාවක් එද්දි.

" එහෙම විශේශ මොකුත් නෑ කුවාන් ගගා. මන් මේ දැන් බෝව හම්බෙන්න යන්න හැදුවේ "

" ආ..... දැන්නම් ගියා කැපා අර ඊයෙ ගෙනාව මෑන්ව බලන්න. "

" අහ් හරි එහෙනම් ඔය දෙන්න කතා කර කර ඉන්නකෝ මන් ගිහින් ලෙඩාවයි කැපාවයි දෙන්නම හම්බෙලා එන්නම්කෝ "

Love Mirror  ✅Onde histórias criam vida. Descubra agora