🌄🌄
අලුත් දවසක් සමහරුන්ට වැඩ අදික දවසක් . සමහරුන්ට බලාපොරොත්තු වැඩි දවසක්. තවත් සමහරෙක්ට එපා කරපු දවසක්.
උදෑසනම අදත් වෙන්දා වගේ බිනාගේ සුමිහිරි එලාම් එකේ සද්දෙට ශාන්ට නැගිට්ටුනේ කැප්ටන් මැදියම් රැයේ හදිස්සියේ ආපු කෝල් එකක් නිසා ශර්ලොක් ගේ ගුහාවට ගියපු නිසා.
කුවානුත් කැප්ටන් එක්ක ගියේ බින් ආපහු එයාලගේ කාමරේට එද්දි.
වෙනදට වඩා උද්යෝගයකින් අද ශාන් නැගිට්ටේ.
මොකද අද තමන්ගේ උපන්දිනේ දවස . හැබැයි ඒ උද්යෝගය තිබ්බේ ටික වෙලාවයි. වෙනදට දැක්ක ගමන් යටිගිරියෙන් බෙරිහන් දීගෙන් හැමෝටම කලින් සුබ පතන යාලුවා අද උදේ තමාව නැගිට්ටලා උදේ කිරි එකත් හදලා දුන්නා. ඒත් තාම වචනයක් වත් කිව්වෙ නෑ . අමතක වෙලාවද්ද . එහෙම තම ශාන්ට හිතුනේ .මොනාදෝ මන්දා හැගීම් ගොඩක් ඒ ඇස් වල රදවගෙන ශාන් බින් දිහා බලන් හිටියේ බිනත් මොහොතක් ඒ දිහා බලන් ඉදලා ශාන්ගේ ඔලුවටත් එකක් ගහලා වොශ් රූම් එකට යද්දි.
" මොකද බන් මන් දිහා කන්න වගේ බලන් ඉන්නෙ. ඉව්ව්ව්..... උදෙන්ම නැගිට්ටුවා කියලද ආ..... අමතක වුනාද අද උදෙන්ම කැප්ටන්ලා ඒක්ක කිශන් කතා කරන්න යනවා කියලා "
" මට මතකයි යකූ. මන් ඒත් බැලුවේ උඹට මොනාහරි අමතක වෙලාද කියලා."
" මට මොනවා අමතක වෙන්නද. අද වෙන විශේශ වැඩක් ගැන කිව්වෙ නෑනේ. බොට පිස්සු මන් ලෑස්ති වෙලා එනකන් ඕක බීපන් . බීලා ගිහින් ලෑස්ති වෙයන් "
ශාන්ට පුංචි දුකක් දැනුනේ නෑ කිව්වොත් බොරු. බින්ටත් එහෙමයි . ඒත් මොනා කරන්නද සප්රයිස් දෙන්න කතා වුණා නම් ඒ විදිහට කරන්න එපැයි .
තනියෙන් හිත හිත හිනාවෙවී බින් වොශ් රූම් එකට ගියේ ශාන්ව කාමරේ තනි කරලා. ශානුත් කිරි එක බීලා ඉක්මනට ලෑස්ති වෙන්න ගත්තේ බිනාට අමතක වුනාට කැප්ටන්ට මතක ඇතිනේ කියලා හිතේ අලුත් බලාපොරොත්තුවක් එක්ක.
ශාන් බින් දෙන්නා ඉක්මනට ලෑස්ති වෙලා කෑම කාමරේ පැත්තට ගියේ දවසට හැමෝම එකම වෙලාවට එකතුවෙන තැන එතන නිසා.මොකද රෑට හැමදාම එකෙක් හරි අඩු නිසා.
VOUS LISEZ
Love Mirror ✅
Fanfiction**** Enjoy your life - we will be here to save it ! We care for you - inside and out ! Taking care of you since - Well beginning of time ! ****