chapter 40

677 104 79
                                    

චටාස් ............... 💥

" ආහ්..... "

හිතුවෙ නැති  විදිහට ශාන්ගෙන් යැංසිට අත දිගඇරලා කනෙ පාරක් හම්බෙද්දි කැප්ටනුත් පුදුම වුනේ මොකක්ද මේ වෙන්නෙ කියලා.

" ශාන්......."

" කට වහගන්නවා බෝ......"

කැප්ටන් දිහත් හැරිලා අර තිබ්බ නපුරු බැල්මෙන්ම ශාන් කෑ ගැහුවේ කැප්ටන් කියන්න ආපු වචන කට ඇතුලෙම හිරවෙද්දි .

" how dare you......."

" how dare you mis Yanzi....... හැමදෙයක්ම දැකලා කට පියාගෙන අකුලගෙන යන්න තරම් මන් සීනි බෝල කොල්ලෙක් කියලනම් හිතන්න එපා "

යැංසිගේ හඩට නොදෙවෙනි හඩකින් ශාන් කෑ ගැහුවේ මීට විනාඩි ගානකට කලි ඇරෝ කියපු දේවල් මතක් වෙලා.

මේ අතර කට්ටිය නැත්තේ මොකද බලන්න උඩට ආපු සෝහා මේ සද්දේ ඇහිලා ආපහු පල්ලම් බැස්සේ විස්තරේ කට්ටියට කියන්න .

" ශාන් ......අහන්නකෝ රන්....."

" මොනවා අහන්නද කැප්ටන් ..... අම්මපා තමුසේ..... කොහොමද කියනවකෝ මට බ්‍රිගේඩියර් කෙනෙක් වුනේ ..... "

" ශාන්..... මන් එක......"

" මෙතන මොකක්ද වෙන්නේ .........."

නොහිතපු විදිහට ඇහුන සද්දෙත් එක්ක දොරදිහා බලපු ශාන්, යිබෝ දෙන්නා දැක්කේ වුල්ෆ්ලා , කැප්ටන්ගේ කුවාන්ගෙ මමා පපා , ශාන්ගෙ බින්ගෙ මමා පපා එක්ක ඇවිත් ඉන්න යැංසිගේ මමාලයි මෙඩිකල් යුනිට් එකේ සෙට් එකයි.

ඔක්කම මේ වෙලේ මෙතනට ආවේ කොහොමද කියලා කැප්ටන් හිතද්දි යැංසිගේ කිබුල් කදුලු දැකලා එයාගේ මමාලා ෆයර් වුණේ ශාන්ගේ තරහව වේදනාව ඩබල් ත්‍රිබල් වෙද්දි.

"  මයි ඩෝටර් යැංසි ...... වට් හැපන්ඩ් මයි ඩාර්ලින් ....."

" අනේ මමා...... මමා.... ඩොක්ටර් සීන් එයා.... එයා.... මගේ බෝව ..මගෙන් උදුරගන්න .. ඉහික්... ඉහික්  ..."

" වට් නොන්සන්ස් ආ..... ඩොක්ටර් සීන් . ලැජ්ජා නැද්ද තමුන්ට . හහ්.... මහලොකු දොස්තර බදින්න ඉන්න මිනිහෙක්ගේ කරේ එල්ලෙන්න පිස්සුද තමුසෙට ආ.... "

හැමෝම බලාගෙන ඉද්දි යැංසිගේ මමා කෑ ගැහුවේ ශාන්ගේ මමා පපා මේ මොකක්ද පුතේ කරේ වගේ බැල්මකින් බලන් ඉද්දි.

Love Mirror  ✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang