" හෙලෝ මමා ......"
" ඔයා වැඩකද ඉන්නෙ පුතේ "
" ආ..... නෑ.... නෑ..... මමා.... මන් දැන් මේ කාලා එහෙම මගේ කොල්... මේ කුවා එක්ක පොඩ්ඩක් කතා කර කර හිටියා "
" ආ... කුවාන් පුතත් ඉන්නවද එහෙනම් ඕකෙ ස්පීකර්ස් ඔන් කරන්නකෝ "
" ආ... පොඩ්ඩක් ඉන්න මමා.. "
" හෙලෝ..... කුවානයෝ..... මගෙ සුදු කොල්ලා හොදින් ඉන්නවදෝ...... "
මිසිස් වංග් එහෙම නැත්තන් යිබෝගෙ මමා... කුවාන්ගේ දෙවෙනි අම්මා කුවාන්ට කතා කරපු විදිහට යිබෝට ඇරෙන්න ශාන්ට වගේම බින්ට කටින් පනින්න ආව හිනාව නතර කරගත්තේ අත් දෙකෙන්ම කට වහගෙන..... ඒත් බින්ට නම් බෑ ඉවසන් ඉන්න. බැරිම තැන කාමරේට අල්ලලා තිබ්බ ඇටෑච් බාත් රූම් එකට ගිහින් දොර වහගෙන හිනා වුණේ කුවාන් නම් ජම්බු ගෙඩියක් වගේ රතුවෙලා හතර අතට රවද්දි.
" අනේ වංග් මමා..... ඔයා එක්ක බෑ අප්පා.... සැක් නම්බුව ඉවරයි නේ මගේ "
" අනේ නිකන් හිටු.... ඉවර වෙන්න නම්බුවක් තියනවද ආ..... නිකමට මාව මතක් වෙන්නෙ නෑ. දැන් දවස් කීයකින් මට කතා කරේ නැද්ද කියනවකෝ "
" අප්පෝ....... දවස් හතරයිනේ කෙල්ලේ.... "
" ඇයි දැන් හතර ලොකු නැද්ද ... ආ....."
"මමා..... මේ මමත් ඉන්නවා... ඕකා නෙවේ ඔයාගේ පුතා මම ..... මම....."
" හාපූ....... මේකගේ ඉරිසියාව තාමත් ඉස්සර වගේමයි නේද මමා "
" හ්ම්ම්..... මගේ කොල්ලෝ දෙන්නා තාමත් ඒ හිටිය පොඩි වුන් දෙන්නා වගේම මන් එක්ක ඉන්න හින්දා තමා මෙච්චර මේ ආදරේ... දෙන්නගෙන් එක්කෙනෙක් හරි කතා කරේ නැත්තන් ඒකනේ මට දුක හිතෙන්නෙ "
හරි ආදරණීය පවුලක්. ආදරණීය සරල මමා කෙනෙක් තමා එයාගේ බෝට ඉන්නේ . එහෙම තමා හිතුනෙ ශාන්ට . ඒක නිසාම ආදරය ගෞරවය ආඩම්බරය පිරුනු හැගීමකින් මෙයාලගේ මේ දුරකථන සංවාදය දිහා ශාන් බලන් හිටියේ හරි ආසාවෙන්. උතුරා යන සෙනෙහසින්.
ටිකකින් බිනත් බඩපැලෙන්න හිනා වෙලා එතනට ආවේ මෙයාලගේ මේ සංවාදේ අහන් ඉන්න. කිව්වට මොකො බිනාටත් ශාන්ට වගේමයි හරි ආසයි ලෝබයි වගේ ඒ ආදරේට . දවසක තමන්ලටත් ඒ ආදරෙ ලැබෙයි නේද කියලා බලාපොරොත්තු ගොඩක් පොදි බැදන් හිටියේ කොල්ලෝ දෙන්නා.... එහෙම වෙයිද
YOU ARE READING
Love Mirror ✅
Fanfiction**** Enjoy your life - we will be here to save it ! We care for you - inside and out ! Taking care of you since - Well beginning of time ! ****