zhan' s pov
" එහෙනම් ඇයි ශාන් ඒක කියපු ගමන් නැගිටලා ගියේ................... අම්මට කතා කරන්න කියලා කියන්න එපා . මන් දන්නවා ඒක බොරුවක් කියලා "
මට කියන්න දෙයක් නෑ කැප්ටන් ඔයා මේ අහන ඒවට. නිහඩව ඉන්න එක තමා හොදම දේ. මොකද මට තේරෙන්නෙත් නෑ මට මේ දැනෙන්නේ මොකක්ද කියලා.
කැප්ටන් ඇහුවත් මන් නිහඩව හිටියේ කියන්න දෙයක් නැති නිසා
"............"
" හරි කමක් නෑ ඔයා මොකුත් කියන්න එපා . මන් කියන එක අහගෙන ඉන්නකෝ එහෙනම්...... ඔව් මට ෆියොන්සේ කෙනෙක් ඉන්නවා මගේ අම්මලා තමා ඒක තීරණය කරලා තියෙන්නෙ . එයාගෙ නම යැංසි . මන් එයාට පොඩ්ඩක් වත් කැමති නෑ. ඒක මන් අපේ අම්මලාටත් කියලා තියෙන්නෙ. ඒක නිසා එයාලත් ඒක අමතක කරලා තියෙන්නෙ. ඉතින් ........ "
" දැන් ඇයි කැප්ටන් මේවා මට කියන්නෙ ........... මට කමක් නෑ ඔයා ඒ කෙනාට කැමති වුනත් නැතත් අනික මන් කවුද ........ "
" එහෙනම් ඇයි ශාන් අද මේ ......... ඇයි හරියට මූණ බලලා කතා කරන්නෙ නැත්තේ. ඇයි හැමවෙලේම ඇස් හන්ගන්නෙ මගෙන් . "
අනේ ඇයි බෝ මෙහෙම කරන්නෙ.මාව අසරණ වෙන ප්රශ්නම අහන්නෙ ඇයි .
හිතින් හිතුවත් මන් ඇහුවෙ නැත්තේ මටවත් නොදන්න හේතුවකට මට .දුක හිතුන නිසා.
" කෝ උත්තර . වෙනදා මාත් එක්ක ඉද්දි හැම වෙලේම මොනාහරි කියන ශාන් ඇයි අද කටවහගෙන ඉන්නෙ "
" මන් එහෙම කරේ නෑ කැප්ටන් . දැනුත් මේ අපි කතා කරනවනේ. ඒ ඔයාට හිතෙන විදිහ "
" ok fine . ඒත් අය එහෙම කරන්න එපා. මන් දන්නෙ නෑ ඇයි කියලා . ඒත් ........ මෙතන රිදෙනවා ඔයා මාව මග අරිනවා වගේ දැනෙද්දි "
ESTÁS LEYENDO
Love Mirror ✅
Fanfic**** Enjoy your life - we will be here to save it ! We care for you - inside and out ! Taking care of you since - Well beginning of time ! ****