chapter 24

802 118 84
                                    

කැප්ටන් ඇවිත් ගියා ගියාමයි බෙහෙත් වලට පැයක් දෙකක් නින්ද ගිය ඩොක්ටර් ශාන්ට ඊට පස්සේ උදේ වෙනකන්ම හරි හැටි නින්දක් තිබ්බෙ නෑ.

ඉස්සර වගේ නෙවේ දැන් . කැප්ටන් මිෂන් එකකට වේවා වෙනයම් රාජකාරියකට හෝ වේවා කෑම්ප් එකෙන් එළියට යනවා කියන්නේ ශාන් ඉන්නේ බඩේ බිත්තර තම්බ තම්බ .

ආදරය........ අකුරු හතරක් තනි වචනයක් කරපු හරියක්. බින් කියලා වෙනසක් නෑ ශාන් වගෙමයි. ලුතිනන් කර්නල් කුවාන් කෑම්ප් එකෙන් පිට යන්වා කියන්නේ එයත් මග බලන් ඉන්නේ ආපහු එන්නේ කීයටද බලාගෙන.

දැන් දැන් නම් තවත් දෑසක් එක්කෙනෙක් කෑම්ප් එකෙන් පිට වුනාම එනකන් හොරාට මග බලන් ඉන්න පුරුදු වෙලා. ඒ වගේම තවත් කෙනෙක් නොදැනුවත්වම මග බලනවා වගේ බලන් ඉන්න්වා.

අහිංසක හිත් හතරක් දඩම්බරයන් හතර දෙනෙක් වෙනුවෙන් ගැහෙන.

hikz  අපිනම් දන්නෙ නෑ හැබැයි .........  ඕන් වුල්ෆ්ලා ඇතුලෙත් දෙන්නෙක් වෙනම කතාවක් යනවලූ........  ( විශ්වාසනීය ආරංචි මාර්ග වලින් තමා මටත් කිවේ. )

පැය ගනන් ගෙවිලා ගියා හරි ඉක්මනට .  කීවත් වගේ හරියටම උදෑසන 8 පහු වෙද්දි ශාන් එයාගේ කාමරෙ එහාමෙහා ඇවිද්දේ අටට කලින් අනිවාරෙන් කැප්ටන් එනවා කීව නිසා. ඒත් ...................

zhan 's pov

ඊයෙ රෑ ඇවිත් කැප්ටන් ගියත් හරි තාම මන් ඉන්නෙ බයෙන්. මන් දන්නවා එයා සුපිරි වැඩ්ඩෙක් කියලා. ඒත් වෙනදට යන්නෙ ටීම් වුල්ෆ් කැප්ටන් වුනාට අද ගියේ ශාන්ගේ කැප්ටන්නේ.

කැප්ටන් විතරක් නෙවෙයි නෙ කුවාන් ගගා, අශියැන් , ශර්ලොක් තුන් දෙනත් ගියා. මන් හරියට හේතුවක් දන්නෙ නැති වුනත් ඇරොයි පැන්තර් දෙන්නා කෑම්ප් එකේ.

අනික කැප්ටන් ලා කෑම්ප් එකේ නෑ කියලා දන්නෙත් මායි බිනයි විතරයි . ආ...... අය ෂියී ජෙෆී දෙන්නා අහරෙන් මෙහෙන් ටිකක් දන්නෝ.

එහෙන් සින්දු කෑලි ලියන එකෙක් . අනේ මන්දා . කෑම්ප් එකට ආවර්හ් හරි මාවත් දැන් පැටලුනු නූල් බෝලයක් වගේ වෙලා .දැන් නම් දන්නවා මන් මේ මාත් එක්ක සෙල්ලන් කරන්නෙ එදා මාව බේරගත්ත කෙනා කියලා.

Love Mirror  ✅Where stories live. Discover now