chapter 13

892 131 25
                                    

" කැප්ටන් මේ අයි කමින් ........ "

" එන්න ඩොක්ටර් ශාන් .......... අපි මේ ඔයා එනකන් තමා හිටියේ........ "

මන් කිව්වෙ මේකගේ බොරුව තනිකර . සැක්..... ආපහු ඩොක්ටර් ශාන් වෙලා....... හිත බිදුනා අයියෝ ..... ඔලමොට්ටල බූරු මොටා.... හිටපන්කෝ බලන්නෙ නෑ දැනුත් .  ඇයි අප්පා  රිදෙන්නෙ නැතෑ... රිදෙන තැනක් මට මොකෝ..........

" ඇයි කුවාන් ගගා හදිස්සියේ එන්න කිව්වේ. ආපහු පාරක් ඩෙත් බොඩි එකක් හම්බුනාද "

" හ්ම්ම්ම්. ආපහු අර වගේම බොඩි එකක් ඩිඩී.. "

"  ගගා බොඩි එක බැලුවද "

" මන් ගිහින් පොඩ්ඩක් ඔලුව දාලා ආව කොල්ලෝ . ඔයා එනකන් හිටියේ. "

" අපි යමුද පොඩ්ඩක් ඒක ආපහු බලන්න. අපේ සැකේ හරිද කියලා තීරණය කරන්න පුලුවන් වෙයි සමහර විට........ කැප්ටන් පුලුවන්ද අපිට ඒක පෙන්නන්න "

" කැප්ටන් ....... ඒ යිබෝ .....  යකෝ..... "

" ආහ් ........ කියන්න කුවා."

" කොහෙද හිටියේ උබ .  කතා කරනවා ඇහුනේ නැද්ද. යමන් අර බොඩි එක බලලා ඉවර කරන්න ආය හෙටත් බෑ ඒකට ඔට්ටුවෙන්න "

" ආ..... හා.... යමන් යමන් ... "

" මොකෝ බන් ඔය . මෙච්චරලා හොදට හිටියා නේ මූණත් එක්ක වෙනස් වෙලා .. සනීප නැද්ද ඩිඩී . අපි හෙට බලමුද මේක ගැන "

" එහෙම නෑ කුවා. මට මහන්සි බන් ඒක හින්දා වෙන්න "

" හ්ම්ම්ම්....... පොඩ්ඩක් ඉදාන්කෝ මන් ඕකට පොඩි බෙහෙතක් අරන් එන්නම්. ඩිඩ්ඩෝ.... මන් එනකන් පොඩ්ඩ්ක් ඉන්න ඈ. ඔයාට වෙලා යන්නෙ නෑනේ."

ඇත්තටම කැප්ටන් ඉන්නෙ මහන්සියෙන්ද. එයාගෙ ඔලුවේ ප්‍රශ්න කෝටියයි. මන් dont care විදිහට හිටපු නිසාද තව අවුල් ගිහින්වත්ද .

**

author' s pov

ඩොක්ටර් කුවාන් යනවත් එක්කම  තව කවුරුත් මෙතන ඉන්නවද නැද්ද කියලා නොදන්න ගනට කැප්ටන් ඔලුව මේසෙන් තියාගත්තේ ඇත්තටම දවසේ වෙන දේවල් එක්ක තිබ්බ මහන්සියයි ආසාවෙන් බලන් ඉදලත් ඩොක්ටර් ශාන් ගනන් නොගෙන ඉද්දි දැනෙන දුකයි සේරම හන්ගන්න කියලා දන්නේ කැප්ටනුයි එයාගේ හිතයි විතරයි.

Love Mirror  ✅حيث تعيش القصص. اكتشف الآن