My angel babies 💚❤️ ( මට පිත්තු වගේ අයියෝ )
" කෝකටත් අපි පොඩ්ඩක් ඒ පැත්තට ගිහින් බලමුද කැප්ටන් "
" හ්ම්ම්ම්....... එහෙනම් ගිහින් බලමුකෝ "
ෂියී කීව දේවලුයි ඩොක්ටර් ශාන් ගේ කීමටයි කට්ටියම වගේ කළු කාමරය පැත්තට යන්න ගියේ බලන් ඉන්න අයට මේ මොකද මේ කියලා හිතෙන තරන් කලබලේකින්. මොකද හැමෝමට මේ පැටලිල්ල ලෙහාගන්න අතට ආපු චාන්ස් එක නැති කරගන්න කිසිම විදිහකට වුවමනාවක් තිබ්බෙ නෑ.
ඒත් .........
ආපහු සැරයක් කවුරු වුනත් අපේ වුල්ෆ් ලට වඩා පියවරක් ඉස්සරහින් තියලා. කලබලෙන් කාමරේට දුවපු හැමෝම එක තැන නතර වුනේ දකින්න ලැබුනු දර්ශනේ එක්ක.
පුටු පෙරලගෙන බිම වැටිලා නිසොල්මන්ව තිබුනු සිරුරු දෙක හැමෝවම එකතැන් නතර කරා. දකින්න ලැබුනු දර්ශනේ එක්ක හැමෝටම වාගේ පියවි සිහිය අහිමීගෙන යනවා වගේ හැගීමක් දැනෙද්දි කැප්ටන් ගේ බෙරිහන් දීම නිසාම ආපහු හැමෝම අවදානේ කලු කාමරේට දුන්නා.
" අයිසේ....... මනුස්සයෝ ....... නැගිටිනවා. කතා කරනවා අයිසේ..... මාව තරහ ගස්සන්නෙ නැතුව නැගිටිනවා මිනිහෝ......... කුවා මෙයාලට මොකද වෙලා තියෙන්නෙ බලපන් බන්....... ශාන් .... ඇයි ........."
" මන් හිතන්නෙ අපිට බලන්න දෙයක් ඉතිරි නෑ වගේ කැප්ටන් "
" කුවා ..... "
" ඩිඩී හරි යිබෝ . අපි එනකොටත් එයල දෙන්නා නැතිවෙලා "
" එහෙම වෙන්නෙ කොහොමද කුවා . එකපාරටම කොහොමද මේ......... අපි තාම අපේ විදිහට වැඩ පටන්ගත්තෙත් නෑ හරියට . මොනාද මේ වෙන්නේ යකෝ.......... "
සලාං...
තරහව , පරාජිත හැගීම , දුක සියල්ල එකතු වුන රියැක්ශන් එකක්. කාමරයට කියලා තිබුනු එකම මේසේ උඩ තිබ්බ වතුර වීදුරුවක් කෑලිවෙලා කටු සීසීකඩ.
YOU ARE READING
Love Mirror ✅
Fanfiction**** Enjoy your life - we will be here to save it ! We care for you - inside and out ! Taking care of you since - Well beginning of time ! ****