මම කවුද කියලා බලනවද ? මන් ඔයාලගේ ඕතරිගෙ පිස්සු කතාවෙ ප්රදාන චරිත දෙකෙන් එක්කෙනෙක්. මගේ නම සීන් ශියාවෝ ශාන් . මම specialist කෙනෙක්. සරලව කිව්වොත් ශෛල්ය වෛද්යවරයෙක්. එහෙම කිව්වාම මන් නිකන් නාකි ඩෑල් එකක් කියලා හිතන්න එපා හොදේ. මට තාම 25 යි . යාලුවො නම් මට කියන්නෙ සීන් කියලා. ඒත්...... හැමෝටම සීන් වුන මම එක්කෙනෙකුට විතරක් ශාන් වුනා. ඒ ගැන අපි පස්සෙ කතා කරමුකෝ. ඔන්න කලින්ම කියනවා මන් අහිංසක නෑ. ඒ වගේම තමා නපුරුත් නෑ . ඕන වෙලාවට ඕන විදිහට ඉන්න මට පුලුවන් . මාව දන්නෙ නැති හුගක් අයනම් කියනවා මන් ටිකක් කූල් චරිතයක් කියලා. ඒත් හරියටම මන් කවුද කියලා මගේ යාලුවෝ තමා දන්නෙ . ඒත් හැමෝම කියනවා මන් කොහොම හිටියත් තියටර් එක ඇතුළෙදී වෙනම කෙනෙක් කියලා. එහෙම වෙන්න එපැයි නේද . මොකද අපේ යුනිට් එකේ ඉන්න බාලම දක්ශම වගේම speed ම කෙනා මමනේ. එහෙම කියද්දි නම් පොඩී ආඩම්බරයක් එනවා ඉතින් මට. මොකද මේක මගේ වෘත්තීය වුනාට මන් ඒකට ගොඩක් ආදරෙයි. hospital එක ඇතුලේ මට ඉන්නවා හොදා යාලුවෝ ටිකක් මොනදේ කරත් අපි ටික එකට . ඒක කොච්චරද කියනවනම් ගොඩ වෙලාවට තියන සර්ජරි වලට අපි ටික වැඩ කරන්නෙ එකටමයි.
මට ඉන්නවා හොදම යාලුවො දෙන්නෙක් එක්කෙනෙක් යු බින් . බිනා තමා මගේ හැමදේකටම ලගින් ඉන්නෙ .එයත් මන් වගේම ඩොක්ටර් කෙනෙක්. අපි දෙන්නා pre school ,high school , medical collage ඔය ඔක්කම ගියේ එකට දැන් වැඩ කරන්නෙත් එකම hospital එකේ. අපේ දෙමව්පියෝ family friends ලා. අපි දෙන්නගෙම තාත්තලා බිස්නස්මනලා. ඒ දෙන්නා හරිම ජොලියේ තමා ඉන්නේ. අම්මලානම් ගෙදර ඉන්නේ. ඒ දෙන්නත් ඒවගේ තමා හොදම එක කියන්නෙ ඒ දෙන්නම තායි ඩ්රාමා බලන්න මාරම ආසයි. මන් ඉතින් අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නැනෙ හිතාගන්නකෝ. අපේ පවුල් දෙකේම ඉන්නෙ අපි දෙන්න විතරයි නිසා යාලුවෙක් ට වඩා මට නම් සහෝදරයෙක් කිව්වානම් හරි. පොර ඔහොම හිටියට වෙලාවකට හොදටම නට්ලූස්. හැබැයි හිත මාර හොදා. පොඩි දේටත් බය වෙන එක තමා එයාගෙ වැඩේ. හැබැයි කොල්ලා දක්ශයා.ඔය පහලින් ඉන්නෙ එයා තමා.
YOU ARE READING
Love Mirror ✅
Fanfiction**** Enjoy your life - we will be here to save it ! We care for you - inside and out ! Taking care of you since - Well beginning of time ! ****