" ඒ මන් ආදරේ කරන මනුස්සයා යකෝ....... "
______
සලාං .........
කියන්න සතුටුයි ටීම් වුල්ෆ් වගේම මුළු මෙඩිකල් ටීම් එකම එතන. ඉන්නේ කවුද කොතනද අදාළ නෑ කැප්ටන් ඉරිසියාව බය වේදනාව තරහව අයිතිය මේ හැම හැගීමක්ම එකට මුසු වුන වෙනම විදිහේ හඩහඩකින් තමන්ගේ ආදරේ ඒ විදිහට ප්රකාශ කරේ ශාන්ද ඇතුළුව එතන ඉන්න හැමෝම හිටි තැන හොල්මන් කරලා.
දාර්ශනීයයි . ශාන්ට දෙන්න කියලා අරන් ආව වතුර වීදුරුව සොහාගේ අතින් සෙට්ටපෝච්චි වුනේ මොහොතකට නිහඩ වෙලා පියවි සිහිය අහිමි වුණ හැමෝටම ආපහු පියවි සිහිය දෙන ගමන්.
" මේ කැප්ටන් ඔලුව කොහේහරි වැදිලද මනුස්සයෝ. දවල් හීන දකිනවද ආ..... මේ වගේ දක්ෂ වැදගත් මනුසයෙක් හැමවෙලාවෙම මාරයා කරේ එල්ලන් ඉන්න එකෙක්ට කැමති වෙයි කියලා හිතුවද "
කට කොනකින් නෝන්ඩි හිනාවක් කැප්ටන්ට දාලා ඩිරෙක්ටර් හාවෝ එහෙම කීවේ හිතේ තියන නොරිස්සුමත් එක්ක. ඒත් තාම බලාපොරොත්තුවක් තියනවා. මොකද ශාන් තාම නිහඩයි.
ඒ වචනත් එක්ක කැප්ටන්ගේ කෙසේ වෙතත් හිත රිදුනේ ශාන්ගේ. ඒ වගේමයි බින්ගෙත් . නොදන්නවා වුනාට දැනටත් සීරුවට දෙන්නගෙම ඇස් වලින් කදුලු පිටාර ගලනවා.
කදුලු පිරුනු ඇස් වලින් ශාන් කැප්ටන් දිහා බලන් ඉද්දි කැප්ටනුත් ශාන් දිහා බලන් හිටියේ හරිම අසරණ පෙනුමකින් හරියට එහෙමද කියලා අහන්න වගේ.
ශාන්ගේ දැහැන බිදුනේ ඩිරෙක්ටර්ගේ කටහඩින් .
" ඩොක්ටර් සීන් . සීන් ........ කියන්න මෙයාලට ඔයා කාවද තෝරගන්නේ කියලා. මේ වගේ මනුස්සයෙක් එක්ක අනාගතයක් දකින්න පුලුවන්ද ඔයාට. ජීවිතේ , කොයිවෙලාවෙද කියලා කවුද දන්නේ........
ඒ වගෙද මම ආනා හොස්පිට්ල් එකේ ඩිරෙක්ටර් . රටේම නම ගිය සල්ලිකාර වැදගත් මිනිහෙක්. එකතු වුනිත් දෙන්නටම දුර ගමනක් යන්න පුලුවන් හැම පැත්තකින්ම "
කියන මේ කතා ඉවසගෙන ඉන්න වටේ ඉන්න හැමෝම ලොකු උතසාහයක යෙදුනේ කැප්ටන් තාම වචනයක් වත් කතා නොකර කෙලින්ම ශාන් දිහා බලන් ඉන්න නිසා.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love Mirror ✅
Fanfic**** Enjoy your life - we will be here to save it ! We care for you - inside and out ! Taking care of you since - Well beginning of time ! ****