☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘දවස ගෙවෙනවා බලන් ඉද්දී. හදිස්සි රාජකාරියක් කියලා කැප්ටන් කෑම්ප් එකෙන් පිට ගියේ ටීම් වුල්ෆ්ලා වෙනම මිෂන් එකකට අද රෙඩි වෙද්දි.
වෙලාව හවස පහටම කිට්ටු වෙද්දි ඩේට් එකට ගිය සෝහා ආපහු කෑම්ප් එකට ආවේ නම් පාට්නර් නැතුව තනියෙන් .
සෝහා තනියෙන් මූනත් කළු කරන් එනවා දැකපු ෂියී , රෙහානායි දෙන්නා ඒ පැත්තට ගියේ වෙන්නෙ මොකක්ද බලන්න.
" ඒ සෝහා........ මොකෝ තනියෙන් කෝ පැන්තර් නෑ ..... "
" මාව තනියෙන් එවලා එයාට කාවදෝ හම්බෙන්න තියනවා කියලා ගියා රෙහානා ජීයි. මන් ඉතින් තනියෙන් කැබ් එකක් දාගෙන ආවා. "
" ඈ...... යකෝ... මාර වැඩක්නේ දෙන්නා ඩේට් එකකට නේද ගියේ. "
" කාට කියන්නද ෂියී . දැන් ඉස්සර වගේ නෑ එයා. වෙනස් වෙලා වගේ. හැමවෙලේම ෆෝන් එකේ . කාත් එක්ක හරි මැසේජ් කරනවා. "
" එයාලා බිසී නිසා වෙන්න එහෙම දැනෙන්නේ ඔයාට. ඕන්නම් මන් කතා කරලා බලන්නද . වෙලාවකට ශිචුයිතොය වගේ තමා වැඩ වැඩි වුනාම "
" ඕන් නෑ අනේ. ගිය තැනක ගිහින් රෑ වෙද්දි ඒයිනේ මන් අල්ල ගන්නම්කෝ එතකොට. "
" හ්ම්ම්.... හ්ම්ම්...... එහෙනම් ඔයා වොශ් එකක් දාගෙන එන්නකෝ කෑම මේසෙදි හම්බෙමු. හිතන්න එපා වැඩිය . ටික දවසකින් ඕවා හරියයි "
" හ්ම්ම්.... ඩොක්ටර් සීන්ට කොහොමද දැන් ෂියී. "
" දැන්නම් ලොකු අමාරුවක් නෑ. ඕන් දැන්නම් එකතැන ඉද්දි ගගාට පාලු ඇති කියලා ජෙෆී ගියා ඒ පැත්තට. මාත් දැන් යන්න ඕන "
" මටත් එන්න ඕන . මන් වොශ් එකක් දාගෙන එන්නම්කෝ යන්න ".
" හරි එහෙනම් අපි ගියා. "
YOU ARE READING
Love Mirror ✅
Fanfiction**** Enjoy your life - we will be here to save it ! We care for you - inside and out ! Taking care of you since - Well beginning of time ! ****