Gözlerimi mütiş bir acıyla açtığımda sağ ve sol gözümden birer yaş aktı ağzımdan ise ufak bi inilti kaçmıştı hareket edemiyordum.
-Mine !
Hemen göğsümün üstünde uyuyan adama baktım bana sesleniyordu yatağın bazasından destek alıp oturur pozisyona geçmişti.
-İyimisin, niye soruyorsam değilsin.
-Bora canım acıyor b...ben hareket edemiyorum.
-Tamam tamam, hemen doktor çağıracağım sakin ol.Hızla telefonuna sarıldı birine mesaj yazıyordu telefonu atarcasına komodine bıraktı ardından beni tek bir hamlede kucaklayıp banyoya koştu önce duşakabine baktı ardından ayakta duramayacağımı anladığında kafasını küvete çevirdi nazikçe beni küvete bıraktı suyu açıp odasına döndü üstünü giyecekti, ılık su bedenime çarparken vücudumda garip dalgalanmalar hissediyordum gözüm banyodaki koca camdan aşağıya kaydı mavi bir arba bahçeye girmişti kimi çağırmıştı ?
Arabadan elinde çantası üstünde beyaz önlüğü olan bi kadın indi gözlerim ağlamaktan buzlaştığı için suretini seçemiyordum az bir süre sonra Bora ve muhtemel doktor olan kadın yanıma döndüğünde küvetin yarısı dolmuştu.
-Mine !
Sesin sahibi Deniz idi bir an öfkeyle Bora' ya baktı fakat hemen sonra toparlanıp yanıma çöktü ve suyu kapattı.
-Merak etme canım iyi olacaksın, önce bi kontrol etmem gerekiyor rica etsem benim için biraz bacaklarını hareket ettirebilirmisin ?
Bacaklarımı zorlayıp acı bir inlemeyle hafifçe aralayabilmiştim.
-Abi çıkar mısın ?
-Bırak burda kalayım Deniz.
-Kızı ne hâle getirmişsin hâlâ kalmak istiyorsun, çabuk git duş mu alıyorsun ne bok yiyorsan ye.Bora sinirle Denz' e bakıp arkasını döndü.
-Minecim korkulacak hiç bir şey yok ilk ilişkide sıkça karşılaşılan bir durum sadece bir kaç saat daha hareket edemeyeceksin ve bir kaç gün ağrın olacak anladığım kadarıyla adet döngün yeni bitmiş bu da ağrının bir diğer nedeni.
Başımı onaylar derecede salladım.
-Şimdi seni güzelce yıkayıp temizleyelim sonra dinleneceksin.
Ayağa kalkıp beyaz önlüğünü çıkardı salık saçlarını sıkıca at kuyruğu toplayıp kollarınıda sıvadı lavabonun kenarındaki şampuana uzandı güzelce saçlarımı köpürtüp nazikçe duruladı şampuandan sonra aldığı duş jelini life sürüp bedenimde aynı dikkatle gezdirdi vücudumda duruplayıp küvetin tıpasını çekti.
-Hadi, bana yardım et birlikte kalkalım.
-Tamam.Bir kaç başarısız denemeden sonra zorlada olsa ayağa kalkabilmiştim Deniz havluyu bedenime dolamış beni belimden sıkıca sarmıştı bu şekilde anca Bora' nın odasına kadar yürüyebilmiştik. Deniz beni abisinin yatağına oturtup odamın yerini sordu.
-Üst kata çıktığında ikinci oda.
-Tamam, sen bekle hemen geleceğim.Deniz çıktıktan saliseler sonra kapı yavaşça yeniden açıldı kapının ardından içeri koca bir cüsse girdi kim olduğunu tahmin etmek benim için hiç de zor değildi.
-Bora Deniz' i gördün mü ?
-Gördüm odana çıkıyordu, Mine konuşalım mı biraz ?
-Gel.Elimle yanımı gösterdim yerimden kıpırdanıp yana kaymak istemiştim ama yapamadım.
-Hayır, sakın kıpırdama yerinden, ağrın var.
Tam önümde durup diz çöktü.
-Mine ben seni çok seviyorum bunu biliyorsun değil mi bir tanem, sadece benim ol istedim tamamen bana ait ol istedim emin ol böyle olacağını bilseydim yapmazdım, sana yemin ediyorum canının acıyacağını bilsem dokunmazdım sana. Biliyorum sürekli canını acıtıyorum ama ne olur affet beni.
-Bora bana bir kaç gün izin ver, annemlerin yanına gideyim kafamı toparlayayım.
-Yanıma geri döneceğini nerden bileceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kupa Kızı Ve Sinek Valesi
Детектив / Триллер~Sana bir teklifim var ~Kabul etmeyeceğimi bildiğin teklifler etme Odadan çıkacağım sırada arkamdan bağırdı ~On iki milyon yani borcunun tamamı Topuklarım üzerinde dönüp kara gözlerinin içine baktım ~Ne istiyorsun benden ~Benimle 365 gün geçir...