26.

215 11 13
                                    

Bir Kaç Ay Sonra Haziran,

Barcelona,

Şirketin içindeki hızlı koşuşturmalara yetişmeye çalışıyordum fakat sancılı halimle ne kadar koşabildiğim muammaydı oğlum erken davranmış dokuz ayını doldurmadan gelmişti.

-Mine !

O hengamenin içinde asistanım Riva' nın sesini duyabiliyordum.

-Senor.

Kalabalığın içinden yanıma gelerek kolumu tuttu.

-Vinieron por el tierno senor.
-Por favor, ven a tiempo.

Öbür asistanlarımla beraber toplantı odasına geçtiğimizde dosyaların son kez üstünden geçiyorduk harika bir giyim şirketiydi ihale için geleceklerdi. Sahibi ile sürekli asistanlarım konuşmuştu yani anlayacağınız ben de daha tanışmıyordum kendileriyle dakikalar sonra açılan kapıyla ayaklandığımızda bir kadın birkaç asistanıyla içeri girdi.

-Hola.

Kadına gülümseyerek elimi uzattım kadında aynı tebessümle elini uzattığında el sıkışıp oturması için koltuğu gösterdim herkes oturduğunda baş köşede ben de yerimi almıştım. Toplantıyı başlatmak üzere asistanıma döndüğümde kadın beni durdurdu anlamaz bir tavırla kadına baktığımda.

-Lütfen bekleyelim Mine hanım.
-Anlamadım, neden ?
-Abim ve eşimde geliyor arabayı park edecek yer bulamadılar.
-Anlıyorum, o zaman b,r kaç dakika kadar bekleyebiliriz.

Önümdeki su şişesini alıp kapağını açarak bir yudum aldım şu ihaleyi sağ salim atlatmak istiyordum dakikalar sonra kadın ayaklanıp kapıyı açtığında iki adam içeri girdiler kadın kocasının koluna tutunurken başka bir kadın öbür adamın kolundan ayrılıp koltuklardan birine oturdu adamları bir yerden gözüm ısırıyordu ama kadınları tanıyamıyordum elimi tokalaşmak için uzattığımda ilk olarak kadının kocası elimi sıktı.

-Hoşgeldiniz.
-Hoşbulduk Mine hanım.

Adam karısının yanına oturup beni izlemeye başladı öbür adama elimi uzatıp sıkmasını beklerken o yerine oturdu bozuntuya vermeden ben de oturdum asistanıma toplantıyı başlatması için komut verdiğimde arkadaki projeksiyon perdesini indirdi. Seneler içinde satılan mal artışını, kârı, ve elde edilen paranın dökümanlarını perdeye yansımıştı.

-Dökümanlar bunlar, artışları ve kalan kârı görüyorsunuz, Mine hanım devam edebilirsiniz.
-Saol Tina oturabilirsin, Tina yeterince açık konuştu eğer ki ihaleyi bize vermeyi kabul ederseniz hisselerde eşip paylaşılır, böylelikle sağlanan kâr da eşit artar ve bölüşür.

Karısının yanında oturan adam keyifle gülümsedi.

-Karım isterse benim açımdan bir problem olmaz, İncim ne diyorsun güzelim ?
-Bu şirkete ortak olmak iyi olabilir ama Ebru yengeme de sormak lazım ne de olsa o da artık benimle çalışacak.

Bir kaç yudum suyu daha içtiğimde Ebru olduğunu tahmin ettiğim ikinci kadın tam yan çaprazımda oturan muhtemel kocasına döndü.

-Boraa ben burayı beğenmedim, tamam gayet güzel bi kâr oranı var ama dekorasyon sıfır.

Bora adını uzatarak söylemişti o an kafamda yanan ışıklar hatırlamama yardımcı oldu yinede bir an idrak edemedim sol köşeden saymaya başladığımda boğulacak gibi oldum Mert, Bora, İnci ve Ebru, Ebru yenge yerimden kalkacakken kapı aniden açıldı içeri kan ter içinde Tim girmişti.

-Lo que pasa equipo es el viento bueno*
-Mi viento se encendio, sucedio de repente, no supe que hacer**

Yerimden aniden kalkınca herkez ayaklanmıştı.

Kupa Kızı Ve Sinek ValesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin