Yazar' dan
Sabahın erken saatlerinde Bora, Mine' yi annesi' nin kaldığı evin önüne bırakmış arabasıyla işlettiği kumarhanelerden birine doğru yola çıkmıştı kasa da yine açık vardı ve bu sefer çalınan para yirmi üç milyon euro' ydu kimin yaptığını elbetteki bulmuştu oraya gitme sebebi de canını okuyacak olmasıydı.
Bu aralar Mine ile ilgilendiği için işlerine fazla vakit ayıramamıştı hatta hiç vakit ayırmamıştı. Mine cidden Bora' yı çok farklı birine çevirmişti bir kaç gündür atak geçirmiyor ilaç kullanmamasına rağmen tedaviyle ilgilenen doktoru olumlu şeyler söylüyordu. Bir kaç saat sonra Bora kumarhane' nin önünde duran arabadan indiğinde arkasında iki adamı ateş almış gibi içeri daldı mekan boştu parasını kaçıran adam ise bir poker masasının başında etrafında adamları tarafından otutturulmuştu.
-Hoşgeldiniz Bora bey.
Hiç hoş gelmemişti aksine içindeki öfke gün yüzüne çıkmıştı.
-Bu adam mı ?
Dedi Bora, sinirli sesiyle, mekan boş olduğu için sesi yankı yapmıştı adamları aynı anda onaylar şekilde başlarını salladılar. Bir kaç adım daha atarak adamın yanına yaklaşmıştı, Bora aniden adamın boğazına yapıştığında adam Bora' nın elleri arasında kıvranıyordu.
-A...abi va...valla haa ben istemedim, o...o yap...yaptırdı.
Nefes alamıyor sesi ise kesik kesik duyuluyordu.
-Kim yaptırdı lan o zaman sana, yirmi dört milyon euro hemde benim mekanımdan kim çaldırdı !!
Bu sırada arkasından işittiği sesle boğazına yapıştığı adamın boğazını bıraktı.
-Ben yaptırdım Özdağ.
Arkasındaki adam ellerini açmış pişkince gülerek ona bakıyordu.
-Meriç Şanlı, hoşgeldin.
Alayla konuşuyordu elbette Bora o adama hoş geldin diyerek güle oynaya ağırlayacak kadar gevşek bir adam değildi.
-Hoşbuldum Özdağ hoşbuldum da adamı mı bıraksan iyi olur, o daha bana lazım malum senden para sömürmemiz gerek.
Bora belindeki silahı çekip arkasında olduğunu bildiği adamı bakmadan silahıyla üç yerinden vurdu adam çığlıklar içerisinde acıyla kan kaybederek can veriyordu.
-Hım sanırım artık bir adamın yok.
-Hâlâ aynısın Özdağ istediği herşeyin olmasını isteyen bi zavallı aa ama dur unutmuşum sen genelde istediğini tehditle değil dostunun sevdiğine adam tutup zarar verdirterek elde edersin tıpkı Neşe' ye yaptığın gibi.
-Ne istiyorsun Şanlı ?
-Benim olanı alacağımı bilmeni söylemek için geldim, bir de kız arkadaşın çok güzelmiş tebrik etmek istedim.
-Mine' den uzak dur, yanına yaklaşırsan seni doğduğuna pişman ederim.
-Neden, sen Neşe' den uzak durdun mu ? önce ona umut verip onunla yattın, sonra adam tutup onu öldürttün hemde benim karım olacağını bildiğin halde ne uğruna para, itibar, yada koltuk için mi yalan yok şu an bütün yer altı camiası seni konuşuyor, herkes sana tapıyor resmen ama unutma Özdağ hırsın senin sonun olacak. Sen en iyisimi dua et ki bunun acısı Mine gibi güzel ve narin bir kızdan çıkmasın.Adam arkasını dönüp yürümeye başladığında Bora hiç düşünmeden silahını çekti ve Meriç' i sırtının iki ayrı yerinden vurdu yere yığılan bedenin yanına doğru yaklaşıp saçlarından tutup kulağına eğildi.
-Benim olan bir şeye dokunmayı geç, dilini bile uzatırsan sonun bu olur Meriç keşke ölümün bu kadar kolay olmasaydı ama kader ne yaparsın, cehennemde görüşürüz eski dostum, seni locamızda bekliyor olacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kupa Kızı Ve Sinek Valesi
Mystery / Thriller~Sana bir teklifim var ~Kabul etmeyeceğimi bildiğin teklifler etme Odadan çıkacağım sırada arkamdan bağırdı ~On iki milyon yani borcunun tamamı Topuklarım üzerinde dönüp kara gözlerinin içine baktım ~Ne istiyorsun benden ~Benimle 365 gün geçir...