35.

55 3 9
                                    

Elimdeki pusette uyuyan kızımıza baktıktan sonra kafamı kaldırıp salondan yanımıza doğru gelen İnci ve kucağında ki Rüzgar' a baktım Mert' de arkalarından yürüyordu. Nihayet koca bir hafta bitmiş ve kızımızla evimize dönebilmiştik o kadar mutluydum ki keyfimi kimse kaçıramazdı. Elimdeki puseti yere bıraktığım İnci' nin kucağından bana doğru uzanan Rüzgar' ı kucağıma aldım.

"Oğlum, bir tanem çok özledim seni, anneyi özledin mi sende."

Rüzgar anlamış gibi yanağımı öperken ben de yanaklarına birer öpücük daha kondurdum. Rüzgar' ı öpmeyi çok seviyordum.

"Hoşgeldin evine Mine."
"Hoşbuldum, her şey için teşekkürler İnci, Rüzgar' a baktınız bir hafta boyunca, Mert teşekkür ederim."
"Lafı bile olmaz bize de doğum öncesi pratik oluyor."
"Anladım, bir dakika ne ?"

İnci yanında olan Mert' e gülerek baktığında bir mutluluk nidası ağızımdan çıkıvermiş koca salona yankı şeklinde yayılmıştı.

"İnanamıyorum İnci."

Bir an Rüzgar' ı unutup İnci' ye sıkıca sarıldığımda Rüzgar ellerini çırpmış Bora' ya gitmek için adeta çığlık çığlığa bağırmıştı.

"Özür dilerim bebeğim, git bakalım babana."
"Oğlum."

Bora anlamaz gözlerle bizi izlerken Rüzgar' ı kucağına almış benim gibi yanaklarına kocaman öpücükler bırakmıştı.

"Bora, tebrik etsene kardeşini."
"Güzelim konuyu anlasam tebrik edeceğim zaten ama ben konuya çok yabancıyım."
"Dayı oluyorsun Bora Özdağ dayı, şimdi anladın mı."

Dedim sevinçle.

"Hadi be taşşak geçmeyin gerçekten mi ?"

İnci elini karnına götürürken bir damla yaş aktı sağ gözünden.

"Gerçekten abi, hamileyim."

Kapıdan giren Milen Özdağ' ın -ne- nidası kulaklarımı doldurduğunda gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

"Gelin Milen hanım, sizde tebrik edin İnci' yi."
"İnci, bir izin verseydin de Rüzgar ile Şimal Mehir büyüseydi kızım."
"E daha iyi ya anne, yaşıt olacaklar kardeş kardeş beraber büyürler."
"Deli kız."

Milen hanım İnci' ye sarıldığında ben de Mert' e sarılıp tebrik babında sırtını sıvazlamıştım.

"Mert şimdiden isyan bayraklarını çekmiş görünüyor haklı daha ilkten Rüzgar fazla geldi normal."

İçerdeki herkes gülmeye başladığında Mert iç çekerek bakışlarını bana çevirdi.

"Benim çocuğum sakin, akıllı olacak bir kere."
"Çocuğum değil çocuklarım diyeceksin Mert."
"İkizler mi bir de ?"

Nidası ağızımdan koparken İnci başını salladı Milen hanım intiharlardaydı Bora' da şaşkınlıktan tek kelime edemiyordu.

" 'Fakirin istediği bir göz Allah verdi iki göz' değimi bu olsa gerek."

Kendi mırıltıma kendim güldüğümde Mehir' in mıkırdanmasını hatta ağlayışını duydum güzel kızımı pusette unutmuştuk.

"Bir tanem, unuttular mı seni."

Milen hanım benden önce davranıp Mehir' i kucağına aldığında şaşkınlıkla ona baktım bu sırada kapıdan giren Kayahan Özdağ' a da bakışlarım değdi bunlar neden parça parça geliyorlardı ?

"Hoşgeldiniz Kayahan bey."
"Hoşbuldum Mine, asıl siz hoşgeldiniz."
"Hoşgeldin baba."
"Hoşbuldum oğlum sizde hoşgeldiniz, sonunda gelebildiniz evinize."
"Saol."

Kupa Kızı Ve Sinek ValesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin