Berna ile eve gidince olayın şokunu hala atlatamamıştık. O ikizler neyin nesiydi onu bile bilmiyorduk. İnsan olmadıkları kesindi fakat onlar neydi? Hayatımda hiç hayalet görmedim fakat bunlar hayalete benziyorlardı. ''O ikizler bizden ne istiyorlar ?'' dedi Berna . ''Kendileri bize dediler. Bizim o eve girmemizi istiyorlar.'' dediğimde ''Biz o eve girmeyeceğiz. Böyle bir hata yapmayacağız.'' dedi Berna. Bir yandan haklı ama bir yandan da haksız. ''Biz o eve girmedikçe bizim peşimizi bırakmayacaklar.'' dedim.
Saatler geçmişti fakat biz hala olanları düşünüyorduk. Düşünmekten beynimiz yorulmuştu. Ayağa kalkıp camdan dışarı baktığımda ise ormanda karşımıza çıkan siyah saçlı kız karşımda duruyordu. ''Berna buraya gel ve camdan dışarı bak.'' dediğimde Berna ayaklanıp dışarı baktı. Onunda korktuğu gözlerinden belliydi. Küçük kız bize elini uzatarak ''Gelin.'' diyordu. Onu rahatça duyabiliyorduk. Garip olan ise cam açık değildi. Bize ısrarla ''Gelin ve o eve girin.'' diyordu. Sanki sadece o kızı biz görüyorduk. Dışarıda dolaşan hiçbir insan onu görmüyordu. Herkes normal davranıyordu. Sadece onu biz mi görüyorduk? Yada sadece bize mi görünüyordu ? ''O eve girme zamanınız geldi de geçiyor bile.'' dedi. Berna'ya dönüp ''Gidecek miyiz yoksa kalacak mıyız?'' diye sordum. ''Saçmalama. O eve adımımızı bile atmayacağız.'' dedi. Şimdi olmasa bile elbette bir gün girecektik. ''Git buradan! '' diye bağırdığımda ''Şimdi gidiyorum fakat geri geleceğim. Kardeşim çağırıyor. Geldiğimde ise sizi almadan gitmeyeceğim. '' dedi. Kardeşinin çağırdığını nasıl anlamıştı ? Şu andan itibaren bu kızların insan olmadıkları kesinleşti. ''Berna artık ne olursa olsun ben o eve gireceğim.'' dedim. ''Bundan daha fazla kaçamayız. Bende seninle geleceğim. O kızlar bizi almadan peşimizi bırakmayacaklar.'' dedi. Sonunda bu fikri kabul etmişti. ''O kız bizi almaya gelmeden biz gitmeyelim.'' dedim. Berna , beni başıyla onayladı. Bu vakitten sonra yapabileceğimiz tek şey sevdiklerimiz ile doya doya vakit geçirmek. Daha sonra ise o kızın bizi almasını beklemek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Evi #wattys2016
HorrorBir daha girmeye cesaret edebilir misiniz? Yıllardır boş olan bir ev. Bu eve giren herkes esrarengiz bir şekilde ölüyor.Kasabadaki birkaç kişi bu eve girdi fakat bir daha bulunamadılar. Peki sen girmeye cesaret edebilir misin? Ölümü göze alabi...