Bu sabah ilk defa sorunsuz uyanmıştım. Hiçbir derdi düşünmüyordum. Tek düşündüğüm şey ise bugün dinlenmekti. Annem kahvaltıyı çok güzel hazırlamıştı çünkü ilk defa bu kadar iştahlı yemek yiyordum. Normalde kahvaltıyı çok yemem ama bugün sanki özel bir günmüş gibi sofrada benim sevdiğim her şey vardı. Yemek yedikten sonra anneme sofrayı toplaması için yardım etmeye başladım.
Sofrayı toplama işi bittikten sonra televizyonun karşısına geçip kanalları gezmeye başladım. İlgi çekici pek bir şey yoktu. En kötü ihtimal film izleyeceğim. Film izlersem bugün değişiklik yapıp komedi izleyeceğim. Kanalları biraz daha gezdikten sonra film izleyeceğim kesinleşti. İzleyeceğim filmin tanıtımını gördüğüm için film seçme sorunum kalmadı. Bilgisayarı televizyona bağladıktan sonra filmi açtım ve dolmasını bekliyorum. Filmin yanında mısır güzel gider. Hemen gidip mısır yapmalıydım. Çünkü mısırsız filmin tadı çıkmaz. Yanına da bir içecek aldığımda dünyalar benim olur. Umarım annem ortalığı dağıtmama kızmaz . Mısırımı patlattım,içeceğimi yanıma aldım ve filmi açtım. Yani her şey tamamdır. Tek kalan iş rahatlamak ve filmin tadını çıkartmak.
İlk defa bir film bu kadar komik gelmişti. Elbette her güzel bir şeyin sonu vardır. Bu filmin sonu da gelmişti. Gerçekten izlemeye değer bir filmdi. Şimdi ise bilgisayarda biraz takılacağım. Herhalde sayfalara falan bakarım ama artık sayfalarda ki gönderiler hep gördüğüm şeyler oldukları için ilgimi çekmiyorlardı. En iyisi uzun zamandır yapma istediğim ama bir türlü yapmaya enerji bulamadığım sporu yapmaktı. Kıyafetlerimi giymek için odama çıkarken ''Biz geldik tatlım.'' diye bir ses duydum. Bu annemdi. ''Hoş geldiniz.'' diye karşılık verdim. Odama çıkıp kıyafetlerimi giydiğimde aşağıya doğru yöneldim. ''Nereye gidiyorsun Melisa ? '' dedi annem. ''Spor yapmaya gideceğim gelecek misin ?'' dediğimde ''Gerçekten iyi olur çünkü bu aralar kilo aldığımı fark ettim.'' dedi. İşte bu da benim annem. Hep enerjiktir. Annemin en sevdiğim huyu ise sanki ona derdimi anlattığımda beni teselli eder. Onunla arkadaşmışız gibi hissettirir. Annemi beklerken babam çoktan televizyonu ele geçirmişti. Maçların özetlerine bakıyordu. İzlediği maçları en az iki kez izler. Daha fazla izlese bile asla sıkılmaz. ''Geldim. Hadi gidelim bakalım.'' dedi annem. ''İlk öncelikle biraz koşu yapacağız. Sonra evin arka bahçesine gidip pilates topu ile esneme yapacağız.'' dediğimde ''Güzel plan. Beğendim. '' dedi.
Uzun bir süre koşmuştuk ve baya yorulmuştuk. Şuan ise eve doğru koşmaktayız. Sanırım spor için yanlış günü seçmiş olmalıyız çünkü dışarısı en az 40° kadar sıcak. Nihayet eve vardığımızda içeri girdik ve kendimi koltuğa doğru fırlattım. Annem ise ayaktaydı. Annem dışarıdan yorulmuş gibi duruyordu fakat içinde bir enerji bombası olduğunu unutmuştum. ''Kalk hadi. Daha pilates yapacağız.'' dedi. Zar zor kalktım ve kendimi bahçeye fırlattım. Annem, beni hareketlendirmek için şarkı bile açmıştı. Dışarıdan bakıldığında pilates yapıyor değil de sanki televizyonun karşısına geçmiş dizimi izliyor gibi bir halim vardı. ''Tamam bugünlük bu kadar yeter. Gel bari serinlemek için limonata içelim.'' dedi. İşte bu fikri beğenmiştim.
Elimize limonataları alıp televizyonun karşısına geçip oturduk. İkimizinde sevdiği dizinin özeti vardı. Bu gerçekten mükemmel bir tesadüftü. İkimizde bu bölümü kaçırmıştık. Diziyi izlerken annem hiçbir şey yemedi. Sadece limonata içti. Ben ise üç çikolata, iki bardak limonata ve bir tane de dondurma yedim-içtim. Benim yemek yemem bittikten sonra annem bana dönüp gülüyordu. ''Niye gülüyorsun ? '' dediğimde ''O kadar spor yaptın ve sonunda yaktığın kalorileri geri aldın.'' dedi gülerek. ''Tamam belki kilo almış olabilirim ama ne yapayım acıktım. Hem spor yaptım diye hiçbir şey yemeyeyim mi? '' dedim. '' Sen bu iştahla devam edersen akşam yaptığım yemek yetmeyebilir.'' dedi gülerek. Sesimi tuhaf bir şekle soktuktan sonra ''Aman gerek yok. Yeter bana. '' dedim. Sonra da annem kalkıp akşam yemeğini hazırlamaya başladı.
Akşam yemeğini yedikten sonra biraz uyumak istiyordum çünkü baya yorulmuştum. Yatağa yattığımda direk uyumaya başladım. Uykum o kadar ağırdı ki gözümü zar zor açıyordum. Biraz direnmeye çalıştıktan sonra uykuya teslim oldum ve onun kazanmasına izin verdim. Bugünü en sıradan ve en yorucu gün olarak ilan ediyorum.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Evi #wattys2016
HorrorBir daha girmeye cesaret edebilir misiniz? Yıllardır boş olan bir ev. Bu eve giren herkes esrarengiz bir şekilde ölüyor.Kasabadaki birkaç kişi bu eve girdi fakat bir daha bulunamadılar. Peki sen girmeye cesaret edebilir misin? Ölümü göze alabi...