Yeni kata çıktığımda daha çok korkuyordum. '' Lütfen yerini söyle. Bu sonsuza kadar sürecek gibi. '' dedim yalvarırcasına. Şu an gurur yapmanın yeri değildi. Hem kalp krizi geçirebilirim hem de onu bulana kadar yaşlanacağım. '' Tamam. Yerimi söyleyeceğim. '' dedi. '' Dur bir dakika. Ciddi misin ? '' dedim. Sonunda huzura kavuşabileceğim. '' Benim yerimi bulman için bir üst kata çık , 16 numaralı odadan anahtarı al ve en üst kata çık. En üst katta kilitli olan tek bir oda var. Kapıyı açtığında beni bulacaksın. '' dedi. Hemen üst kata koşarak çıktım. 16 Numaralı odayı görür görmez depar attım ve anahtarı aldım. Anahtarı alır almaz hemen en üst kata doğru koşmaya başladım.
En üst kata çıkar çıkmaz odalara bakmaya başladım. Kilitli olan odayı bulduğumda neredeyse mutluluktan çığlık atacaktım. Elimdeki anahtarı hemen deliğe yerleştirdim ve kapıyı açtım. Açtığımda ise karşıya doğru baktım. Onca zamandır konuştuğum ve bana yardım edebilecek kişi karşımdaydı. Çok beyazdı ve üstündeki her şey beyazdı. Sanki parlıyor gibiydi. Odası ise diğer odalardan farklıydı. Tertemizdi ve çok büyüktü. Ciddi anlamda baya büyüktü. '' Seni buldum. Şimdi bana yardım edeceksin değil mi ? '' dedim. '' Evet. Karşıma geç ve otur. Sana güçlerini nasıl kullanacağını öğreteceğim. '' dedi. O şeytan özel olduğumu söylemişti. Güçlerimin olduğunu değil. ''Ne güçleri ? '' diye bir soru yönelttim. '' Bilmiyor muydun ? Senin buraya gelmeni bu yüzden istedim. Güçlerini kullanıp o şeytanı yenebilirsin. '' dedi. Madem gücüm vardı keşke bilseydim. Bu kadar acı çekmezdim.
'' Peki nasıl kullanacağım ? ''
'' Biraz zaman alabilir. Bu sana bağlı. Kurtulmayı ne kadar çok isteyip istememene bağlı. '' dedi. Kesinlikle istiyorum. '' İstersen başlayalım. '' dedi. Kafamı sallayıp onayladım. '' Derin bir nefes al. Daha sonra ise elini aç ama çok fazla değil hafif aralık olacak şekilde. '' dedi. Bütün dediklerini tek tek yapıyordum. Umarım işe yarar. '' Şimdi düşün Melisa. Elinle doğanın güçlerini kontrol ettiğini düşün. İstediğin bir doğanın gücünü düşün ve onun elinden yukarı doğru yol aldığını düşün. '' dedi. Dediğini sorgulamadan yapmaya devam ediyordum. Bende o şeytanı yenebilmek için buz gücünü düşündüm. Elimden buz çıktığını düşünmeye başladım. Bir süre geçince bana gözlerimi açmamı istedi. Gözlerimi açtığımda ise elimden kar taneleri gibi buzların çıktığını gördüm. Gördüğüm an gözlerimi büyültüp baktım. Gerçekten kontrol edebileceğimi düşünmüyordum.
'' Bu şekilde istediğin gücü kontrol edebilirsin. Hava , toprak , su , ateş ve daha fazlasını. Ayrıca aynı teknikle ağır nesneleri bile hareket ettirebilirsin. '' dedi. Efsane bir gücüm varmış ama benim haberim yokmuş. '' Gerçekten çok teşekkür ederim. Peki buradan nasıl gideceğim ? Ailemin yanına nasıl döneceğim ? '' dedim. Ailenin yanına ben göndereceğim. Şimdi sadece rahatla. '' dedi. Daha sonra ise ellerini bana doğru uzattı ve elinden beyaz bir ışık bana doğru geldi. Daha sonra ise fazla ışıktan dolayı gözlerimi kapatmak zorunda kaldım. Işık gittikten sonra gözlerimi açtım. Gözlerimi açar açmaz gördüğüm şey hastanenin tavanı. Daha sonra ise gözlerimi cama doğru yönelttim ve tam karşımda Berna duruyordu. Sonunda aileme kavuştum. Artık tek gereken buradan çıkmak ve o şeytanı yenmekti.
Not : Arkadaşlar uzun bir süreden sonra merhaba! Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Elimden geldiğince uzun yazmaya çalıştım. Ayrıca ' Yazarların Günlükleri ' adlı kitapta röportaj gibi bir şey yaptım. Bu arada kitabım Korku kategorisinde #1 numara olmuş! Hepinize çook teşekkür ederim. ♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Evi #wattys2016
HorrorBir daha girmeye cesaret edebilir misiniz? Yıllardır boş olan bir ev. Bu eve giren herkes esrarengiz bir şekilde ölüyor.Kasabadaki birkaç kişi bu eve girdi fakat bir daha bulunamadılar. Peki sen girmeye cesaret edebilir misin? Ölümü göze alabi...