Berna'yı hastaneye götürdük. Hala baygındı. Aradan çok zaman geçmeden uyandı. ''Neredeyiz biz?'' dedi. ''Hastaneye geldik. O kızla kavga ettin ve sonra da bayıldın. Ambulansı aradım ve seni hastaneye getirdik. '' dedim. ''Tek hatırladığım şey onun gözüne baktım sonra da vücuduma bir şeyler oldu. Gözümü kapattığımda şeytani simgeler gördüm. Şimdi ise buradayım.'' dedi Berna. Şeytani simgeler mi? ''Bizim araştırma yaptıklarımıza benziyor muydu? '' dediğimde ''Hayır bunlar daha farklıydı.'' dedi. ''Hepsini hatırlıyor musun?'' dedim. Umarım hatırlıyordur çünkü bu bilgi bize yardımcı olabilir. ''Evet. Kağıt ve kaleme ihtiyacım var. Simgeleri çizeceğim.'' dedi.
Kağıt ve kalem bulduğumda Berna'ya uzattım. Berna yorganın altında çıktığında kolundaki simgeleri gördüm. ''Berna koluna bak. Bunlar o simgeler miydi? '' dedim. İşte şu an korkmuştuk. ''Evet.Bunlar o simgeler. Bu simgeler nasıl koluma kazındı?'' dedi. ''Bilmiyorum. Şunu biliyorum ki bunu sadece biz görüyoruz. Eğer başkaları görseydi doktorlar söylerdi. '' dedim. Artık şu şeytanın çocuğu gelsin ve bizi alsın. Bizde kurtulalım, o da istediğine kavuşsun.
Berna'yı hastaneden çıkarmıştık ve şuan eve doğru gidiyoruz. Berna'nın babası Sinan Bey şüphelenmesin diye gülüyorduk. Eve geldiğimizde yollarımız ayrıldı. Ne kadar yollarımız ayrılsa bile biz telefondan konuşuyorduk. Odama girdiğimde karşımda şeytanın çocuğu duruyordu. Şeytanın çocuğu olduğunu araştırma yaparak anlamıştım. ''Ne istiyorsun?'' dedim. ''Bir şey istemiyorum. Size ait olan bir şey vereceğim. Çok yakında onlara kavuşacaksınız.'' dedi. Yani bize Zeynep ile Berk'i mi verecekti? ''Peki ne zaman vereceksin Zeynep ile Berk'i ? '' dediğimde ''Çok yakında demiştim diye hatırlıyorum.'' dedi ve hemen kayboldu. Bugün her şey sıradan geçiyordu. Yani diğer insanlara göre tuhaf , bizim diğer günlerimize göre sıradan bir gündü ve bugün bütün gün böyle geçti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Evi #wattys2016
HorrorBir daha girmeye cesaret edebilir misiniz? Yıllardır boş olan bir ev. Bu eve giren herkes esrarengiz bir şekilde ölüyor.Kasabadaki birkaç kişi bu eve girdi fakat bir daha bulunamadılar. Peki sen girmeye cesaret edebilir misin? Ölümü göze alabi...