Korku Evi - 26. Bölüm ♢ Veda ♢

14.5K 908 110
                                    


            ...

           Nasıl yani o burada mıydı ? Gittiğim her yere gelmek zorunda mı ? '' Beni kandırabileceğini mi sandın ? '' Aslında evet sanmıştım. Fakat şuan konumuz bu değil. '' Bırak beni gideyim. Ailemle birlikte olayım. Ne istiyorsun benden ? İstediğini yaptım. Şimdi bırak beni gideyim. '' dediğimde kahkaha attı. '' Tabi canım. Özgür kalmakta serbestsin. '' dedi dalga geçerek. '' Gelmiyorum. Ne yapacaksın ? '' dedim. Hiçbir şey yapamaz. '' Ya gelirsin ya da bu evden birisi ölü olarak çıkar. '' dediğinde gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Bunu yapamazdım. Buna hakkım yoktu. '' Tamam. Bekle. En azından onlarla vedalaşayım.'' dedim ve koşarak aşağıya indim. 

            Önce anneme , sonra ise babama sarıldım. Onları bırakmak istemiyordum. Fakat ölmelerini göze alamazdım. Sonra yukarı çıkıp Berna'ya sarıldım. Hepsine o kadar sıkı sarılmıştım ki kollarım ağrımıştı. '' Tamam gidelim. '' dedim. '' Şaka yapıyorsun herhalde ? Ben seni oraya götüremem. Evimden çok uzaklaştığım için gücümü kaybettim. Sen kendin geleceksin. '' dedi. Bir de ben kendi ellerimle kendimi teslim edecektim. '' Tamam. '' dedim. Babam, annem ve Berna beni bırakmak için ısrar etti fakat kendim gideceğim. Ne olacaksa olsun. Dayanacak gücüm kalmadı. Evden çıkar çıkmaz yola koyuldum. Bizim oraya giden otobüs varmış bende ona binerek gideceğim. Otobüs durağına geldiğimde beklemeye başlamıştım. O beklediğim sürede ise düşünecek çok zamanım oldu. Oraya giderek intihar etmiş olacaktım. Kendimi öldürmeye gidiyordum. Otobüs geldiğinde en arka koltuğa oturdum ve başımı cama yaslayarak düşünmeye başladım. 

         Bütün dünyaya veda ediyorum. Özgürlüğüme, sevdiklerime , o güzel günlerime veda ediyorum. Karanlığın içine gidiyorum. Fakat ben aydınlığı istiyorum. Güzel günler , eğlenebileceğim günleri , güleceğim günleri istiyorum. Çok mu şey istiyorum bilmiyorum. Bende herkes gibi mutlu olmak istiyorum. Ailemle birlikte güzel vakit geçirmek istiyorum. Mutlu olmak benimde hakkım. Fakat bunlar yerine benim hayatımda bunların tam tersi var. Benim için yaşamaya veda vakti. Bundan sonra nasıl yaşayabilir ki bir insan ? Nasıl mutlu olabilir , nasıl birilerini sevebilir , nasıl eğlenirdi ki ? Benim için artık bunların hepsi bitmişti. Beni öldürecek olan kişinin ayağına kadar gidiyorum. Artık ölmek istiyorum. Nasıl olacağı umurumda değil. Sadece bu çektiğim acılara bir son vermek istiyorum. Şimdi kendi ölümüme doğru yavaşça gidiyorum...

        ...


Not : Arkadaşlar yeni bölümü umarım seversiniz. Bu arada arkadaşım bir hikaye yazıyor ve bir göz atmanızı tavsiye ederim. Kullanıcı adı  byesonye2 . Bölüm hakkındaki görüşlerinizi lütfen bildirin. Bu arada her geçen bir bölüm boyunca finale daha çok yaklaşıyoruz. Bu kadar okunma için , vote için  ve yorum için hepinize çok teşekkür ederim. ☺☻♥




Korku Evi #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin