Korku Evi - 17. Bölüm ♢Oyun Başlasın♢

17.6K 1.4K 291
                                    

    ...

   ''Melisa çabuk uyan!'' diye kulağıma doğru bağırdığında güzel rüyamdan uyanmak zorunda kalmıştım. ''Efendim Berna ? '' dediğimde yüzü endişeli bir şekilde bacağıma bakıyordu. ''Konuşmak yerine bacağına baksana sen! '' dedi. Bacağıma baktığımda ise bacağımın yarısı morarmıştı. Kolumdan tutarak beni kaldırmaya çalıştığında ''Nereye gidiyoruz ? '' dedim. Sorduğum soru saçmalıktı. Elbette nereye gittiğimizi biliyordum. ''Hastaneye gidiyoruz Melisa!'' dedi bağırarak. Çok fazla endişelenmiş olmalıydı. Berna'yı hiç bu şekilde görmemiştim. 

   ''Hastanedekiler bize yardım edemez Berna. İlk gittiğimizde de yardım edememişlerdi. Bana bunu yapanın yanına gitmeliyiz.'' dediğimde o kadar sinirlenmiş olmalıydı ki sinirden yüzü kırmızı olmuştu.''Melisa seni oraya göndereceğimi sanıyorsan yanılıyorsun!'' Gitsek bile doktorların tedavi edebileceği bir şey değil bu. Boşuna zaman kaybı olur. 

    ''Berna doktorlar bir şey yapamazlar. Anlamıyor musun? Bu sıradan bir hastalık değil.'' dediğimde bir an bile olsa sakinleşmişti. İçeriden bir çıt bile çıkmıyordu. ''Hastaneye gitmeyeceğiz ama o eve de gitmeyeceğiz. Biraz bekleyelim daha kötü olursa o zaman bir şeyler düşünürüz.'' dediğinde ona ilk defa bugün hak vermiştim. 

''Beni özlediniz mi kızlar?'' 

    Bu ses hiç de yabancı gelmemişti. Evet bu sesi biliyorum. Evimdeki ses. ''Berna çabuk dışarıya!'' diye bağırdığımda Berna nedenini sormadan beni tutup dışarıya çıkmaya çalışmıştık. ''Melisa benden bu kadar kolay kurtulamazsın! Berna. Melisanın kaderini birlikte yaşayacaksınız!'' dediğinde aynı anda çığlık atmaya başlamıştık. 

''Oyun başlasın kızlar.'' 

...


Not: Eğer okuduysanız emeğe saygı için oylayın ve yorum yapın. Çünkü oylama sayısı gittikçe azalıyor ve ben bu şekilde yazmak bile istemiyorum. Eğer bölümü beğenmediyseniz yorum yapmanız yeterli çünkü burada bir emek var ve ne düşündüğünüzü bilmek istiyorum. 

Korku Evi #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin