...
Işığın olduğu yeri görünce vazgeçmek istedim. Fakat vazgeçmek için artık çok geç. Ailem için , Berna için buradayım. '' İçeri girecek misin artık ? '' dediğinde '' İçeri girince ne yapacağım ? Bana ne olacak ? '' diye karşılık verdim. Çok geçmeden '' Onu içeri girdiğinde göreceksin. '' diye karşılık verdi.
İçeri doğru yavaş yavaş adımlarımı atarken odada ki sessizlik beni daha çok ürkütüyordu. İçeriye yaklaştığımda sesler geliyordu. Seslerin ne dediğini anlayamıyordum. Çünkü çok alçak sesliydi. İçeriye girdiğimde ise her yer kırmızıydı. Dışarıdan beyaz gözüken fakat içinde kırmızı olan bir yerdeydim şu an. '' Şimdi ne yapacağım ? '' diye sorduğumda sağ tarafı işaret etti. İşaret ettiği tarafa doğru yürürken etrafıma bakınıyordum. Sanki bir boşluğun içindeymişim gibi. Sonsuzluğun içindeymişim gibi...
İşaret etti yere geldiğimde yere baktım. Bir tane çember vardı dışında ise değişik semboller vardı. Çemberin tam karşısında ise ayna vardı. O ayna ne işe yarıyor anlamış değilim. '' Bu çemberin tam ortasında dur. '' dedi. Tam ortasına doğru yavaş adımlarla yürüdüm. Tam ortasında durduğum anda hareket edememeye başladım. '' Hareket edemiyorum. Ne oluyor ? '' dediğimde ise '' Merak etme. Yapmam gerekeni yapacağım. '' dedi. Yine ne saçmalıyordu bu ?
Çemberin ortasında durduğum zaman anlamını bilmediğim kelimeler söylüyordu. Fakat her kelime söyleyişinde hayat enerjimi kaybediyordum. Sanki vücudumun her yerine bıçak saplıyordu. Kafamı kaldırıp karşıdaki aynaya baktığımda gözlerimden kan aktığını gördüm. Bu kan da neyin nesiydi !? '' Lütfen. Yeter ! Gözlerimden kan geliyor. Lütfen dur ! '' diye bağırdığımda beni takmıyordu. Gözlerimden akan kanı gördükçe korkum kat kat artıyordu. Gözlerimden akan kanın çenemden aktığını hissedebiliyordum.
Söylediği kelimeler bittiğinde ruhumun nefes aldığını hissedebiliyordum. '' Ne oldu ? Bitti mi yani ? '' dediğimde '' Benim sevgili Melisa'm. Her şey daha yeni başlıyor.'' dedi. Her şey daha yeni mi başlıyor ? Bu çektiğim acı neredeyse beni öldürüyordu. Çok yakında yavaş yavaş öleceğim. Tıpkı bir mum gibi. Yavaş yavaş söneceğim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Evi #wattys2016
HorrorBir daha girmeye cesaret edebilir misiniz? Yıllardır boş olan bir ev. Bu eve giren herkes esrarengiz bir şekilde ölüyor.Kasabadaki birkaç kişi bu eve girdi fakat bir daha bulunamadılar. Peki sen girmeye cesaret edebilir misin? Ölümü göze alabi...