...
Yazıyı gördükten hemen sonra dışarı doğru kaçtım. Kendi hayatımdan nefret ediyorum. Benim yüzümden tek tek herkes ölüyor. Neden ben ? Ciddiyim bıktım artık. Tükendim. Ayakta duracak gücüm kalmadı. Ölen kişiler yerine ben ölseydim keşke. Dayanamıyorum artık. Ölmek istiyorum. İntihar ya da ecelim geldiği için ölmek istiyorum. Ben ölünce herkes rahatlayacakmış gibi hissediyorum. Bu hislerim de doğru. Çünkü çevremdeki herkes zarar görüyor. Bir tek ben zarar görmüyorum. Bu durumdan bıktım artık. Eve girip ölü cesede bakmadan mutfağa geçtim ve oradan bir bıçak aldım. Yine cesede bakmamaya çalışarak dışarı çıktım.
Dışarı çıkar çıkmaz ormana doğru yani o eve doğru ilerlemeye başladım. Ormandan geçerken eskileri düşündüm. Bu ormanda geçirdiğimiz ilk geceyi. Zeynep ile Berk'i düşündüm. Düşündükçe gözümdeki yaşları tutamıyordum. Daha çok ağlamak istiyordum. Koşarak evin önüne gitmeye başladım. Bir nevi anılarımdan kaçmaya çalışıyordum. Evin önüne geldiğimde bağırmaya başladım. '' Hey sen. Benim hayatımı mahvettin , içine ettin. Ne istedin benden ? Ben normal bir genç kızdım. Şimdi sayende boş işlerle uğraşıyorum. Etrafımdakileri kaybediyorum. Fakat artık ben kaybetmeyeceğim. Sen de kazanamayacaksın. '' dedim ve evden aldığım bıçağı kendime sapladım. Bir nevi intihar ettim. Fakat ben kaybetmedim. Ben kazandım.
Bıçağın bu kadar acıtacağını düşünmemiştim. Fakat bunu yapmak zorundaydım. Eğer yapmasaydım benden başka neredeyse herkes tek tek ölecekti. Buna izin veremezdim. Artık kaybetmek yok , yaşamak yok , acı çekmek yok. Sadece bu dünyadan göçüp gitmek var. Rahat edebileceğim yere. Ben bu dünyadan gidince herkes rahatlayacak , derin bir nefes alacak. Çünkü artık sorun kalmayacak. Şimdi tek yapmam gereken rahatlamak ve sevdiklerime veda etmek...
Not : Arkadaşlar bu bölüm sezon finaliydi. Yeni bölüm ne zaman gelir tam karar veremediğim için kesin birşey söylemek istemiyorum. Yeni bölümün geleceği tarihi belirttiğimde duyuru olarak yazacağım. Umarım yeni bölümü beğenirsiniz. İyi yada kötü bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yazabilirsiniz. Eğer okuduysanız vote vermeyi unutmayın. Hepinizi seviyorum. ♥☺☻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Evi #wattys2016
HorrorBir daha girmeye cesaret edebilir misiniz? Yıllardır boş olan bir ev. Bu eve giren herkes esrarengiz bir şekilde ölüyor.Kasabadaki birkaç kişi bu eve girdi fakat bir daha bulunamadılar. Peki sen girmeye cesaret edebilir misin? Ölümü göze alabi...