...
Otobüste kendi ölümüme doğru giderken birden düşündüm. Kendimi öldürürsem bütün bu işkence biter miydi ki ? Bütün bu acılarıma son verebilir miydim ki ? Ben artık tükendim. Yavaşça ölüyorum fakat kimse bana yardım edemiyor. Yemin ederim ki intihar etmek günah olmasaydı kendimi çoktan öldürmüştüm. Kimsenin haberi olmadan kaçmak için çok mu geç ? Ona geldiğimi söyledim fakat kimse yerimi bilmezse belki oda bilemez.
Otobüsten inince hiç gitmek istemediğim yöne doğru gitmeye başladım. Beni bulamayacağı bir yere gitmeliydim. Bu yüzden gidebileceğim tek yere gideceğim ve ondan yardım isteyeceğim. ''Kasabanın Delisi''ne gideceğim. Benim neler yaşadığımız sadece o anlayabilir. Başka kimse benim yaşadıklarımı anlayamaz. Yavaş yavaş etrafıma bakarak evine doğru yürümeye başladım. Evine doğru giderken tedirgin olduğum iki şey vardı. Biri o şeytanın beni bulması , diğeri ise o kadının beni evine kabul etmemesi.
Kapısının önüne geldiğimde yavaşça kapıyı tıklattım. '' Kimsin ? '' dedi kapının diğer ucundaki kadın. '' Benim. Melisa. Lütfen bana yardım edin. '' dedim. Lafı uzatmadan kapıyı açtı. '' İçeri gel. '' dedi hiç ummadığım bir şekilde. İçeri girdiğim zaman koltuğa oturdum. Bir süre birbirimize baktık. '' Sana nasıl yardım edebilirim ? '' dedi. Lafı uzatmadan konuya girmek istiyordum. Çünkü kaybedecek zamanım kalmadı. '' Ben sizin eskiden yaşadıklarınızı yaşıyorum. O benim peşimde. Beni istiyor fakat ben gitmek istemiyorum. Lütfen bana yardım edin. '' dedim yalvararak. Gurur yapmanın sırası değildi. '' Ben sana yardım edemem. Ben ona bir kere yenildim. İkincisi olmayacak. '' dedi sinirli bir şekilde. '' Yalvarırım lütfen bana yardım edin. Eğer ondan kurtulabileceğim bir yol varsa lütfen söyleyin. '' dedim. Biraz düşündü. Ne düşündüğünü merak ederken konuşmaya başladı. '' Tek yolu kendini öldürmen. Kimse sana yardım edemez Melisa. Ben bile yardım edemem. Kime gidersen git sana yardım edemezler. O seni almadan durmaz. '' dedi. Bir an düşünmeye başladım. '' Eğer kurtulmanın tek yolu ölmek ise siz nasıl kurtuldunuz ? '' dedim. '' Benim bir tanıdığım vardı. Fakat o da beni kurtarırken öldü. Yani artık sana yardım edebilecek kişi yok. İstersen araştır , hocalara sor , büyücülere sor. Belki bir yolunu bulursun. Sadece dua et. Dua ette bu şeytandan kurtulasın. '' dedi. İyide ben bu hocayı , büyücüyü nereden bulacağım ? Teşekkürler manasında kafamı sallayıp kapıdan dışarı çıktım. Benim saklanmam lazım. Fakat nereye gideceğim hakkında bir fikrim yok. Gidebileceğim tek yer bizim ev. Fakat orayı hemen bulur. Yapacak başka bir şey yok. Evime gitmekten başka çarem yok. Yarın sabah ise araştırmaya başlayacağım.
Eve geldiğimde direk odama geçtim ve kapıyı kapattım. İnternetten işime yarayabilecek bir kaç bilgiye baktım. İşime yarayacak bir şeyler sonunda bulmuştum. Yarın hemen o adrese gideceğim. Yatağa gitmeden önce tuvalete uğramam lazımdı. Tuvalete gitmek için koridorda yürürken kafamı kaldırıp baktığımda karşımda o duruyordu. Az önce uğradığım kadın. Zeynep Hanım boynundan asılmış bir şekilde tavandan aşağı doğru asılmış ve karnı deşilmiş bir şekilde gördüğümde çığlık attım. Duvarda ise onun kanıyla yazılmış bir yazı vardı.
'' Kaçtığına memnun musun Melisa ? ''
....
Not : Arkadaşlar uzun bir süreden sonra yeni bölüm ile karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. İyi yada kötü lütfen bölüm hakkındaki düşüncelerinizi belirtin. ☺☻♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Evi #wattys2016
TerrorBir daha girmeye cesaret edebilir misiniz? Yıllardır boş olan bir ev. Bu eve giren herkes esrarengiz bir şekilde ölüyor.Kasabadaki birkaç kişi bu eve girdi fakat bir daha bulunamadılar. Peki sen girmeye cesaret edebilir misin? Ölümü göze alabi...