Korku Evi - 16. Bölüm ♢Morluk♢

18.3K 1.1K 231
                                    

     ...

    Dışarı çıktığımda sanki hiç kimse sesimi duymamıştı. Dışarı çıkar çıkmaz ''Berna!'' diye bağırmaya başladım. Şükürler olsun ki Berna sesimi duymuştu ve dışarıya koşarak gelmişti. ''Noldu Melisa?'' dediğinde ağlıyordum. Çünkü yeteri kadar korkmuştum. ''O içerde Berna evin içinde.'' dediğimde hıçkırıyordum. ''Gel benimle.'' dediğinde onu takip ettim. Bu evden ne kadar uzaklaşırsam o kadar iyi. Berna'ların evine girince içimde hâlâ bir korku vardı. Sanki o buraya gelecek gibiydi.

    ''Noldu sana?'' dedi. Gerçektende noldu bana. Bütün hayatım değişti ve bunun sorumlusu o lanet ev. ''O, eve geldi. Odamdaki çoğu şeyi kırdı. Kaçmaya çalıştım ama o , çok güçlüydü. Yüzüne bakmak istemedim ama istemeden baktım. Baktığımda ise şeytanın ta kendisini gördüm. İlk defa bu kadar korktum Berna. İlk defa şeytanı gördüm ve iyi bir deneyim sayılmazdı. Sonra ise camı kırıp dışarıya çıkıp sana seslendim. '' dediğimde bana şaşıran gözlerle bakıyordu. Neden böyle baktığını anlamamıştım. ''Neden böyle bakıyorsun ? '' dediğimde '' Melisa senin yanına geldiğimde cam kırığı yoktu. '' dediğinde işte bu sefer ben şaşırmıştım. ''Hayır Berna camı kırdım çünkü o benim ayağımdan tutuyordu. O kadar sert tutmuştu ki izinin bacağıma geçtiğine yemin edebilirim.'' dedim. Çünkü çok sert bir şekilde bacağımdan tutmuştu. Sonra bacağımı Berna'ya gösterdiğimde ise sağ bileğimde birşey yoktu fakat aynı şeyi sol bileğim için söyleyemezdim. Sol bileğim tamamen mordu. En az bir karış morluk vardı. ''O zaman cam neden kırık değildi ? '' diye sorduğunda ''Bilmiyorum.'' diye karşılık verdim. ''Melisa hastaneye gitmeliyiz. Bacağın hiç iyi gözükmüyor. '' dediğinde ona karşı gelemezdim. Çünkü bacağım gerçekten berbat bir durumdaydı.

   Hastaneye gittiğimizde hemen müdahale ettiler. Çünkü git gide bacağımı hissetmiyordum. ''Nasıl oldu bu ? '' diye sordu doktor. ''Kardeşim yanlışlıkla bacağını kapıya kıstırdı.'' dedi Berna. Güzel yalan kraliçe. Bacağıma bir müddet buz koydular. Sonra ise uykum gelmişti. Uyumuştum. Buzdan sonra ne yaptıklarını bilmiyordum. Uyandığımda Berna'nın evindeydim. Eve gitmek istemeyeceğimi Berna bildiği için onların evine götürmeye karar vermiş olmalı. Babası evde olmadığı için rahatça konuşabilirdik. Fakat ben bacağımın ağrısından konuşmak değil uyumak istiyordum. Berna'ya dönüp ''Bu konuyu sonra konuşsak olur mu? Çok uykum var lütfen uyuyayım.'' dediğimde üstüme gelmeden ''Peki. Uyu ama uyanınca bu konuyu konuşacağız.'' dedi. Teşekkürler işareti verdiğimde uykuya çoktan dalmıştım.

...


Not: Arkadaşlar kusura bakmayın bu bölüm geç geldi. Bu arada bölüm hakkında düşünceniz varsa veya beğendiyseniz oylayıp yorum yaparsanız beni çok mutlu edersiniz ve bu zamana kadar güzel veya kötü yorumlar için hepinize teşekkür ederim.  ☺


Korku Evi #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin