Korku Evi - 8. Bölüm ♢Göz♢

24.9K 949 198
                                    

İlk defa bir güne bu kadar sorunsuz başlamıştım. O ikiz kızı düşünmediğim bir gün. Korkmadığım bir güne güzel başlamıştım. Böyle devam etmesini de isterdim. Her zaman yaptığım şeyleri bu haftada yaptım. Rutin şeyler. Yemek yemek, TV izlemek, kitap okumak vb. Televizyon izlerken ne zamandır sinemaya gitmediğimizi düşündüm. Zeynep ile Berk olayından beri faaliyet yapmamıştım. Önceden Zeynep ile Berk'in yaşadığına dair olan umut artık tükenmişti. Kaybolmuştu denilebilir.

Sinemaya gitme fikrini TV izlerken aklıma gelmişti. Berna ile gidebileceğimi düşündüm. Sonuçta o benim en yakın arkadaşım. Telefonu elime alıp Berna'yı aradım. Lafı uzatmadan ''Canım sıkıldı. Bugün sinemaya gidelim mi? '' dediğimde ''Benimde ne zamandır sıkılıyordu. Gitmemiz iyi olur. Kaçta gidelim ? '' dedi. Demek ki sadece canı sıkılan kişi ben değilmişim. ''Saat 13:30 da ki seansa gideriz.'' dedim. ''Tamam.Ben hazırlanayım o zaman.'' dedi. Berna ve ben korku filmi sevdiğimiz için elbette korkuya gidecektik. Bugün nedense siyah-beyaz kombin yapmak istedim. Siyah şort, üstüne beyaz tişört giydim. Dışarı çıktığımda Berna da yeni çıkmıştı. İlk defa sorunsuz bir gün geçirecektim gibi duruyordu. Berna'ya ''Gidelim mi? '' dedim. ''Olur ama hangi korku filmine gideceğiz ? '' dedi. Vizyona yeni giren ''Annabelle'' filmine gidebiliriz diye düşündüm. ''Bugün fragmanını izledim. Gerçekten korkunca benziyor. Ona gidelim. Filmin adı ''Annabelle''. Fragmanına bayıldım. '' dedim. ''Sen sevdiysen bende severim.'' dedi.

Bir süre yürüdükten sonra sinemaya varmıştık. Şansımıza o saate seans vardı. 2 kişilik bileti alınca yerimize oturduk. ''Ben mısır alıp gelirim.'' dedim. ''Çabuk ol film başlayacak.'' dedi. Koşarak mısır almaya gittim. Çalışan bayan mısırları hemen koymuştu. Yerime oturunca film başladı. Gerçekten iyi zamanlama.

...

Film bitmişti. Şimdi ise eve dönüyorduk. Eve dönerken bir yandan da film hakkında eleştiri yapıyorduk. ''İzlemeye değer bir filmdi.'' dediğimde ''Mükemmeldi. Gerçekten güzel bir seçim yapmışsın.'' dedi. Yolda ilerlerken ''O ikiz kız gelmedi. Fark ettin mi? '' dedim. ''Lütfen onsuz bir gün geçirmek istiyorum.'' dedi. Günümüz güzel geçiyordu. Neden böyle bir soru sordum bende bilmiyordum. Eve yaklaşmıştık. Bir anda karşımıza o ikiz çıktı. Sanki ışınlanmış gibiydi. ''Bizi almaya mı geldin?'' dedim. ''Hayır. Babam sizi daha istemiyor. Bunu da bana kız kardeşim aracılığıyla bildiriyor.'' dedi. Babası mı vardı ? Onun iyi biri olmadığı kesindi. Ondan dolayı babası da iyi olacak değildi. ''O zaman ne istiyorsun bizden ? '' diye bağırdı Berna. Gerçekten sinirleri bozulmuştu. İkiz kız sesini kalınlaştırarak ''Bana bağıramazsın! '' dedi.Sesini sanki bir cihazla kalınlaştırmış gibi yapmıştı. Bunu nasıl yaptı bilmiyorum ama şu an ciddi ciddi kavga ediyorlardı. Berna ''Bağırırsam nolur ? '' dedi. Berna bunu der demez o ikiz kızın normal gözü artık yoktu. Yerine simsiyah bir göz vardı. Etrafına ise kırmızımsı ışıklar saçıyordu. İşte şu an korkmanın tam zamanıydı. Sanki Berna'ya bir şey yapıyordu ve Berna hiç iyi gözükmüyordu. ''Seninle işim bitti.'' dedi ikiz kız yine sesini kalınlaştırarak. İkiz kız geldiği gibi bir anda kaybolmuştu. Berna ise yerde yatıyordu. Hemen ambulans çağırdım. Berna yere yatmıştı. Yüzü solmuştu ama nefes alıyordu. Ambulans gelir gelmez hastaneye kaldırdık...

Korku Evi #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin