BAB 3 : TERLANJUR

8.6K 93 5
                                    

"Ain!! Apa yang kita dah buat nih?" terpacul soalan penyesalanku setelah nafas kami berdua kembali teratur.

Ain terdiam belum mahu berkata-kata. Ain masih melayan sisa-sisa kenikmatan bersamaku. Ain masih terbaring di sisiku keletihan.

........................................

Aku kembali terbayang detik permulaan hubungan sulitku dengan Ain. Daripada perasaan penuh amarah kepada nikmat kepuasan yang tiada tandingannya.

Aku ke rumahnya pada tengahari itu dan mendapati Ain hanya berseorangan. Walaupun aku benar-benar tidak puas hati dengan perangai Ain yang telah membuatku tiada selera dan berserabut, tetapi perasaan sayang kepada isteri orang yang seorang ini tetap utuh di lubuk sanubariku. Aku telah jadi lupa diri apabila digoda bertali arus oleh Ain......

"Am.. I love you so much.." Ain membisikkan kata cintanya ke telingaku.

Terasa nafasnya semakin memburu. Berahinya semakin membara. Akalnya sudah tidak dapat berfikir dengan waras tentang statusnya selaku isteri orang.

Ain mencium leherku. Menjilat dan menggigit manja cuping telinga memancing berahiku. Ain tidak berputus asa dan terus berusaha menggodaku.

Aku yang semakin terhasut dek bisikan syaitan membuatkan berahiku semakin memuncak. Terasa suam peha dan selangkangnya di atas ribaku. Aku mula memeluk pinggangnya. Tanganku mula turun mengikut lekuk tubuhnya. Punggungnya kuusap dan kuramas lembut tanpa perasaan jemu.

Tangan Ain kembali ke belakang leherku. Bibirnya mencari bibirku. Aku membalas ciumannya kali ini. Lembut sungguh bibirnya. Aku menjulur lidahku membelah bibirnya.

Ain membuka sedikit ruang bibirnya. Menyambut kehadiran lidahku. Ain terus menghisap dan menyedutnya. Perlawanan lidah kami mula aktif. Adakala lidahku di dalam mulutnya. Adakala lidahnya pula di dalam mulutku. Kami saling bertukar air liur. Terasa begitu manis sekali di saat itu.

Tanganku menggosok-gosok di belakang tubuh genitnya itu. Dengan lembut aku menarik tubuhnya merapati tubuhku. Ain sudah tidak sedarkan diri. Ain beraksi seperti lupa diri, terlupa.. dengan siapa dia bersama sekarang.

Aku merenung tepat ke wajahnya. Ain masih memejamkan mata menikmati foreplay yang sedang berlaku. Tubuhnya semakin berpeluh menambahkan peluh workoutnya tadi.

Begitu lama sekali kurasakan masa kami berciuman. Butuhku sudah mencapai 90% kekerasannya dihimpit dan di tenyeh-tenyeh cipap Ain walaupun masih berlapik.

Kini tanganku mula memainkan peranannya. Aku menolak sedikit tubuh Ain merenggangi tubuhku. Dadanya aku gosok lembut. Penuh kasih dan sayang. Aku mula mengurut perlahan dari pangkal hingga ke puncak gunung berkembarnya. Kedua-dua teteknya aku lakukan secara serentak.

Ain melepaskan ciumannya di bibirku. Kepalanya didongak memandang ke siling dengan mata yang masih terpejam.

"Uurrghhhh.." terdengar keluhan kesedapannya.

Aku meneruskan tindakan memuncakkan lagi ghairahnya. Ain semakin lupa dengan siapa dia bersama sekarang. Ain bukan lagi bersama suaminya di saat ini malah dengan seorang kakitangannya. Dengan seorang lelaki yang telah memberi harapan yang menggunung kepadanya.

Tanpa Ain sedari.. aku mula memasukkan tanganku ke dalam bajunya. Masih lagi teteknya aku usap. Masih lagi teteknya aku urut lembut.

Melihat Ain yang benar-benar menikmati tindakanku itu, aku menyelak sport branya ke atas sedikit agar aku lebih bebas bermain diteteknya. Putingnya yang keras aku picit dan gentel semahuku.

"Errmmmph.. Sedapnya Am.. Please don't stop my dear.. Satisfy me!" antara sedar dan tidak, Ain berkata-kata sambil aku terus menggentel putingnya dan mencium sekitar lehernya.

SELAGI MAMPU KUMELANGKAHWhere stories live. Discover now