"I have a game.. and everybody must play. No exception! Including my lovely wife. Is that any objection?" Buddy menghentikan perbualan kami semua.
Semua tetamu masih terdiam.. memberi fokus kepada Buddy. Memang surprise betul party malam ini. Semuanya seperti tidak sabar untuk mengetahui apa yang telah dirancang olehnya.
Aku agak rapat dengan Buddy dan Kamal semasa di sekolah dahulu. Jadinya, serba sedikit idea yang bermain dalam kepala kami hampir sama. Tambahan lagi bila berkaitan dengan seks.
"Aku harap kita semua dah dewasa. Semua dah kenal sesama kita kan?" sambung Buddy.
Memang sah.. malam ini kami akan bergelumang dengan dosa. Tetapi aku tidak pasti aturan agendanya. Aku menjeling Kamal. Kamal menjeling aku. Kami sama-sama mengangguk dan tersenyum.
"Yaaa...Yes! we're understood.." terdengar semua yang ada menjawabnya serentak.
"Game dia tak susah.. I have 2 dice. Satu dadu perbuatan, dan satu lagi dadu anggota badan." semua tetamu terdiam mendengar penerangan daripada Buddy yang sedang dipeluk pinggang oleh Ayu.
"Ok.. Setiap round, I dan Ayu akan memilih couple secara rawak. Tidak boleh bersama pasangan sendiri." sambungnya.
"Ok.. Seorang lambung dadu perbuatan, dan seorang lagi akan melambung dadu anggota badan." Ayu menyambung penerangan Buddy.
"Simple and easy right!.. Then follow what the dice says." penerangan ringkas daripada Buddy dan Ayu telah berjaya memahamkan semua tetamu tanpa sebarang bantahan.
"So.. For the opening.. I choose .. Ayu, my lovely wife.. Relax! Only for opening session.. easy to make everyone really understand what to do.. Is it clear enough?" jelas Buddy.
Bijak si Buddy membuat pilihan agar semua tetamu tidak kekok untuk bermain dengan permainan ini. Dan itulah titik permulaan surprise party yang aku tidak pasti bila ia akan berakhir. Tumpuanku kini terbahagi kepada dua.. Watie dan Mei Ling.
Acara berlangsung dengan di dahului oleh pasangan 'penganjur'.. Buddy dan Ayu. Dadu dilambung.. arahan dipatuhi.. aksi bermula.
Laungan tetamu memeriahkan suasana. Buddy mula beraksi. Suasana semakin panas. Aku memeluk pinggang Mei Ling dan menarik tubuhnya agar lebih rapat denganku.
"Besar.." bisik Mei Ling.
"I suka yang kiut.. macam.." balasku.
"Macaammm..??" sambung Mei Ling.
"Macam milik si cantik di sebelah Am ni.." balasku sambil aku cuba memegang teteknya, namun tanganku ditangkap dan dipegangnya.
"Not yet!" kata Mei Ling sambil menghadiahkan satu ciuman di pipiku.
Tumpuan kami kembali ke arah pasangan 'penganjur'. Buddy melakukan sewenang-wenangnya ke atas tubuh Ayu. Tindakan beraninya itu semakin meruntuhkan perasaan malu sesama kami.
Proses tersebut hanya seketika sahaja dan berlalu agak pantas.. cukup untuk memulakan aktiviti malam yang hangat.. cukup membuatkan para tetamu lain untuk meneruskan aksi panas tersebut.
Pandanganku beralih pada Watie di samping Kamal. Dia memuncungkan mulutnya menggambarkan kegeraman dan cemburunya pada amoi di sebelahku.
Begitulah pasangan seterusnya, Shah dan Shila yang pada mulanya malu-malu tetap melakukannya dengan izin pasangan masing-masing. Aku dulu ada juga menaruh minat pada Shila semasa di sekolah dahulu tetapi terlalu ramai yang cuba masuk jarum.
YOU ARE READING
SELAGI MAMPU KUMELANGKAH
RomanceSetiap perjalanan pasti akan ada likunya. Setiap persimpangan harus kupilih, ke kiri mahupun ke kanan. Aku perlu tetapkan hala tuju agar tidak tersasar.