"Aku yang salah.. sepatutnya aku kunci dahulu pintu tu.. dan.. aku pun tak tahu.. kenapa tiba-tiba terasa berahiku.. aku terangsang.." luahku.
"Aku harap kau dapat merahsiakan kesilapan dan kelakuanku tadi.." sambungku dengan malu.
"Perkara itu normal.. aku rasa semua orang melakukannya.. tetapi.. dalam agama kami.. ia suatu perbuatan yang berdosa.. dan.. kita sebagai manusia memang tidak pernah lekang daripada membuat dosa.. begitu juga dengan diri aku.." jelas Izzati.
"Kau pun selalu melancap?" tiba-tiba terkeluar soalan cepu emasku kepadanya.
Aku melihat Izzati terdiam..
"Maafkan aku.. tak sepatutnya aku bertanyakan soalan sebegitu kepada kau.." aku memohon maaf atas kelancangan mulutku tadi.
"It's okey.. aku pun pernah.. tetapi tidak selalu. Kalau aku benar-benar rasa terangsang.. aku pun melancap juga.." Izzati mengaku dan menjawab soalanku.
"Ya laa kan.. sebab itu kita disuruh kahwin.." balasku sambil menghampirinya.
"Terima kasih kerana sudi menjadi sahabatku. Tegurlah aku sekiranya aku salah. Ingatkan aku sekiranya aku terlupa. Bimbinglah aku ke jalan yang benar.. aku mohon.." kataku lalu kupeluk erat tubuh Izzati.
Izzati membalas pelukanku sambil dia mengurut-urut punggungku. Aku tidak duduk diam. Aku membalasnya dengan meraba dan meramas teteknya.. membalas dendam dengan apa yang dia lakukan pada tubuhku. Kami tertawa bersama.
"Zati.. malam ni kalau aku peluk kau.. kau jangan terkejut tau.. sebab aku selalu akan peluk ibu sepanjang aku tidur dengannya.. Ibu pernah juga bercerita padaku.. bukan setakat peluk.. tapi aku suka meramas dan menggentel puting tetek dia.." aku menceritakan kemanjaanku dengan ibu kesayanganku.
"Boleh.. dengan syarat.. kau jangan ramas tetek aku macam kau buat dengan ibu. Aku takut aku terangsang pulak nanti.. teruk kau aku kerjakan.. masa itu.. kau jangan menyesal!" balas Izzati sambil tersenyum.
Aku melihat Izzati hanya memakai baju kaftan atau setengah orang memanggil baju kelawar.. dan aku dapat melihat jelas puting teteknya yang mengeras di sebalik baju kelawarnya itu.
"Eh Zati!.. kau tak pakai bra ka?" lancang mulutku tidak ada insurans.
Kelakuanku hanya sebegini kepada orang yang kurasakan rapat denganku.
"Tak!.. nak tidurkan.. bagi dia bebas sikit. Hihihihihihihihi.." balas Izzati sambil ketawa.
"Okey!.. kalau macam tu.. kau pun jangan menyesal juga k.." balasku tersenyum kembali kepadanya.
Ketika itu, aku pula hanya memakai seluar pendek dan singlet.. tetapi bra dan panties tidak aku lupakan.
"Betul juga kata kau.." sambungku lalu menanggalkan braku.
Puting tetekku juga mula mengeras di sebalik singletku. Ianya jelas kelihatan.. aku naik ke katil dan berbaring di sisinya.
Kami menyambung bicara. Agak lama juga. Pelbagai perkara kami bualkan. Akhirnya kami terlena.
Aku tersedar dalam jam 4 pagi. Memang sudah menjadi kebiasaanku terjaga pada waktu itu. Biasanya ibu telah bangun. Ibu solat sunat dan membaca Quran sementara menanti waktu subuh.
Aku melihat Izzati masih nyenyak dibuai mimpi disebelahku. Aku melihat dia tersenyum sambil menjilat bibirnya yang mekar itu. Pasti dia sedang bermimpi.
Aku terlihat baju kelawarnya terselak hingga hampir menampakkan keseluruhan taman rahsianya. Tundunnya tembam dihiasi dengan bulu ari-ari yang agak panjang tetapi jarang.
YOU ARE READING
SELAGI MAMPU KUMELANGKAH
RomanceSetiap perjalanan pasti akan ada likunya. Setiap persimpangan harus kupilih, ke kiri mahupun ke kanan. Aku perlu tetapkan hala tuju agar tidak tersasar.