BAB 9 : REUNION - Tiada Rahsia

2.9K 47 3
                                    

Apabila terbuka sahaja pintu lif, Watie meminta aku mendukungnya. Manja sungguh Watie denganku. Rindu sungguh dia pada abah kepada puteranya, Kamil.. hasil dari benihku. Aku melayani Watie dengan penuh kasih dan sayang.

Setiba di pintu bilik, Kamal dan Mei Ling masih tercangak di depan pintu.

"Mate tunggu ana ka mate?" aku kehairanan.

"Tak dak access card laa mate!" balas Kamal sambil mencebik mukanya.

Kedua-dua access card berada pada Watie. Kami berdua hanya mampu tersenyum. Kulihat Kamal seolah-olah sudah tidak sabar untuk menikmati cipap amoiku.

"Cepat laa mate!.." sambung Kamal yang sudah tidak sabar.

Memang kemaruk dah si Kamal nih.

"Mana ada kat ana. Ada kat Watie laa mate.." aku membantah.

"Sabar laa ayahnya.." celah Watie seolah-olah mempermainkan suaminya yang sedang kemaruk itu.

Kamal segera mendapatkan beg kalis air daripada Watie lalu mengambil access card dan membuka pintu kamar. Diselit access card pada slotnya lalu mencampakkan beg tersebut ke atas meja solek berhampiran.

Aku terus mendukung Watie ke bilikku dan melabuhkan tubuh Watie di atas katil. Watie menghulurkan tangannya ke arahku lalu kusambut dengan segera. Watie menarikku ke atas katil bersamanya. Kami langsung berciuman sambil tanganku terus meraba tetek Watie dari luar bathrobenya.

Aku ramas agak kuat.. geram.. Watie terus menerus menciumiku dengan rakus sambil memelukku erat.

Aku melepaskan ciuman bibir kami lalu turun menciumi lehernya.. naik semula ke cuping telinganya..

"Aaahhhhhh.." Watie mula mendesah.
Aku mainkan bibir dan lidahku dengan agak lama di telinganya.. merangsangkan nafsu berahi Watie.

"Sayang.. Watie dah tak tahan.." kata Watie sambil meraba-raba butuhku dari luar swimming trunkku.

Aku biarkan sahaja.. tidak memperdulikannya. Watie memasukkan tangannya ke dalam swimming trunks.. lalu diurut-urut dan dikocok-kocok butuhku.

Aku menarik dan merungkai tali bathrobe Watie dan terus membenamkan mukaku ke tetek Watie yang masih berbalut dengan swimsuitnya.

Akibat rangsangan Watie ke atas butuhku secara berterusan.. membuatkan aku juga hanyut dengan arus berahi bersamanya. Aku menarik tali diatas bahunya lalu ku turunkan melalui tangannya. Aku melondeh swimsuit Watie sehingga dia bertelanjang bulat di depanku. Aku berhenti seketika menghayati keindahan tubuh ibu kepada anakku.. tetapi isteri kepada sahabatku.

Isterimu.. Isteriku jua Kamal..

Sambil aku tertawa di dalam hati. Aku selitkan wajahku di antara tetek Watie. Watie mendakapku begitu erat sekali. Aku jilat dan aku sedut isi belahan teteknya.

"Aaarrrrggggghhhhh.. Geli.. Taa ppiiiii.. Sedap saay yyaaannngggg..." Watie mendesah sambil terus meraba dan melondehkan swimming trunks dengan menggunakan kakinya.

Kini kami berdua sudah telanjang tanpa ada yang melindungi lagi tubuh kami. Terdengar keluh kesah dari bilik sebelah. Tidak kupedulikan. Kulanjutkan remasanku di tetek Watie. Sekejap lemah lembut.. sekejap kuat remasanku.

Watie merangkul leherku dengan tangannya.. lalu menarikku untuk merebah di atas tubuhnya. Aku jilat lehernya lagi agar dia lebih terasa nyaman.. lebih memberahikan..

"Aaahhhhhh.. Uuugghhhh.." desahannya kini mulai berubah.

Aku melihat gelagat Watie yang sangat menikmati rangsanganku. Perlahan-lahan jilatanku menurun kembali ke arah dadanya.. singgah sebentar di ketiaknya. Ketiak Watie sangat bersih, wangi dan bebas dari bulu-bulu yang mengganggu.

SELAGI MAMPU KUMELANGKAHWhere stories live. Discover now