Dalam keheningan malam., terdengar deringan alarm yang sengaja di set pukul 5.30 pagi olehku. Sakinah masih lagi dibuai mimpi di sebelahku, masih lagi di dalam selimut bersamaku. Aku mengiring mengadapnya lalu memeluk tubuh bogel Sakinah.
Sambil memeluk, tanganku menggenggam teteknya. Jariku mula menggentel puting tetek Sakinah yang agak tenggelam. Aku main-mainkannya sehingga puting tetek itu menegang.
"Eerrrmmmmph.." desah Sakinah perlahan sambil menggerak-gerakkan badannya.
Melihat keadaan Sakinah yang telah mula terangsang dalam tidurnya itu, aku mengubah kedudukan kepalaku ke bahagian bawah tubuhnya. Aku kuakkan pehanya sehingga terkangkang sebelum terus aku sembamkan mulutki ke cipapnya.
Aku mula menjilat-jilat alur cipap isteri orang itu sehingga terasa kepalaku dipegang dan rambutku diramas. Merasa tindakanku ini mendapat respon positif, terus aku tingkatkan lagi rangsangan pada kelentit Sakinah.
Sambil menjilat, aku hulurkan tanganku mencari dan meramas-ramas tetek Sakinah. Sakinah memegang tanganku agar tidak bergerak, mungkin dia terasa geli dengan perbuatan lelaki bukan suami yang sedang bersamanya ketika itu.
Tidak lama kemudian, Sakinah merapatkan kedua pehanya dan mengepit kepalaku sambil tubuhnya sedang menggeletar. Sakinah baru sahaja memperolehi klimaksnya yang pertama di pagi itu. Aku terus membiarkan Sakinah berehat seketika.
Melihat Sakinah masih terlentang dan tiada reaksi untuk merangsang diriku pula, aku terus mengubah posisi tubuhku ke celah kangkangnya. Aku membetulkan kedudukan kepala butuhku tepat di muka pintu salur peranakan perempuan yang telah akubtiduri semalaman.
Aku terus menghenjut dan tidak lagi mempedulikannya. Henjutan yang sekata dan laju seolah-olah sedang mengejar pencuri membuatkan aku juga tidak lagi mampu bertahan lama. Aku terus memancutkan air maniku ke dalam cipap milik isteri gersang yang sering ditinggalkan suaminya.
Sakinah langsung tidak menolak pancutan air maniku sebaliknya terus memeluk erat tubuhku yang telah memuaskan dirinya itu. Butuhku yang masih lagi terendam di dalam cipapnya semakin mengecut.. lalu terkeluar dengan sendirinya.
Tidak lama kemudian, alarm Sakinah di telefonnya pula berbunyi. Aku mengambil dan melihat jam di skrin yang telah menunjukkan pukul 6 pagi. Bererti sempat setengah jam kami bersetubuh di pagi itu.
"Terima kasih sayang.. Kina puas dengan Am.. rasa macam sayang pula nak bangun." bisik Sakinah lalu mencium bibirku.
Kami terus berpelukan untuk seketika sebelum aku mendukung Sakinah menuju ke bilik mandi dalam keadaan berbogel. Sempat juga aku mencium dan menghisap puting teteknya. Tiada apa yang berlaku di dalam bilik mandi melainkan membersihkan tubuh masing-masing sahaja.
Sakinah kembali ke biliknya meninggalkan aku sendirian. Setelah membaluti bahagian bawah tubuhku dengan seluar slack hitam, aku menuju ke balkoni sambil menyalakan sebatang Semporna A milikku. Aku merokok diambil merenung apa yang telah berlaku pada diriku sepanjang aku di KL untuk berkursus kali ini.
Sedang asyik aku mengelamun, terdengar pintu bilikku diketuk seseorang. Dengan pantas aku memadam dan mencampak putung rokokku dan bergegas membuka pintu. Berdiri di hadapanku seorang bidadari yang telah lengkap berkebaya dan berbau sangat harum. Cukup seksi.
"Jom!.." ajak Sakinah sambil melangkah masuk ke dalam bilik dan menutup kembali pintunya.
Aku terus melengkapkan diriku dengan kemeja dan memakai tali leher. Sakinah datang merapat di hadapanku lalu merapikan tie yang sedang aku pakai. Lagaknya seperti seorang isteri untuk memastikan suaminya segak bergaya. Sebaik tangannya dilepaskan dari tali leherku, aku terus merangkul dan mencium bibirnya semahuku.
YOU ARE READING
SELAGI MAMPU KUMELANGKAH
RomanceSetiap perjalanan pasti akan ada likunya. Setiap persimpangan harus kupilih, ke kiri mahupun ke kanan. Aku perlu tetapkan hala tuju agar tidak tersasar.