BAB 31 : VIDEO CALL

3.1K 52 1
                                    

Malam itu aku beruntung. Selepas mandi kami cuma berbaring santai-santai sambil berbual dan terlena sampai ke pagi. Sedap betul bila lena dalam pelukan seorang perempuan terutamanya perempuan yang bukan halal bagi seorang lelaki. Pelukan Watie begitu erat, dan setiap kali aku terjaga.. dia masih memelukku sampailah ke pagi.

"Abang Am bangun.. Dah lewat nih." Watie mengejutkan aku di pagi yang hening itu.

"Dah pukul berapa sayang?" soalku sambil mencium dahinya.

Watie tidak membalas, malah dia terus celapak ke atas tubuhku dan terus mencium bibirku. Begitu rakus isteri Kamal yang sebelum ini aku lihat seperti seorang yang pemalu.. malu-malu kucing rupanya.

Aku membalas ciumannya sambil meraba setiap inci tubuhnya yang tercapai dek tanganku. Tanpa diduga, terjadilah sekali lagi persetubuhan kami selepas mengetahui waktu ketika itu baru pukul 6 pagi. Kami bergomol tidak lama seperti malam semalam. Persetubuhan kami pada pagi itu berlaku hanya dalam jangkamasa lebih kurang setengah jam sahaja.

Selepas itu, kami mandi bersama dan bersiap untuk menjalankan tugas masing-masing pada hari ini. Aku akan ke hotel untuk berkursus, sedangkan Watie akan masuk kerja seperti biasa.

"Hari ni abang Am tak balik okey.. Malam ni kan ada event.. Besok rasanya tengahari dah settle.. dah boleh check-out." jelasku pada Watie.

"Okey.. besok pun rasanya Watie kerja separuh hari saja.. nanti Watie jemput abang okey." balas Watie lalu menggerakkan keretanya sambil melambai-lambai kepadaku.

Aku terus memasuki lobi hotel dan menuju ke bilik yang telah diberikan kepadaku. Hendak masuk ke dewan, rasanya masih awal lagi. Sebaik memasuki bilik, telefonku berbunyi menandakan ada mesej yang masuk. Aku segera melihatnya.

"Untung laa ada orang jemput dan hantar." mesej pembukaan daripada Sakinah.

"Apa yang untungnya.. untung lagi kalau ada yang menunggu kita di sini." balasku menduga riaksinya.. namun.. telefonku sunyi seketika tanpa mesej balasan daripada Sakinah.

"Ammbbboooiiiiiiii.. main tarik tali nampaknya isteri gersang sorang ni.." rungutku apabila hampir 5 minit berlalu tanpa ada sebarang balasan daripadanya.

Aku berbaring seketika sebelum aku dikejutkan dengan ketukan pada pintu kamarku.

"Sapa pula laa pagi-pagi ni.. salah bilik kut" rungutku pada manusia di sebalik pintu itu.

Tok!.. Tok!.. Tok!..

"Ish! kacau betul laa.." aku bangun dengan malas dan menuju ke pintu sambil melihat melalui teropong kecil yang terdapat di pintu itu.

"Hah!.. macamana dia tau aku ada kat sini?" aku terkejut apabila si pengetuk pintu itu adalah Sakinah.

Aku membuka pintu dan kaku menatap keberadaan isteri orang yang bayangan susuk tubuhnya bermain dalam igauanku.

"Encik ada order tukang urut ke tadi?" Sapa Sakinah dengan selamba.

"Ada.. tapi saya mahu pakej urutan batin." balasku mula nakal.

"Pagi-pagi tak ade urut batin encik.. kalau nak juga pakej tu.. encik boleh call lain malam ni ye." balas Sakinah menggodaku.

"Awak ni memang buaya darat erk?" soal Sakinah berterus terang.

"Eh!.. Mana ada.. dah orang jual pantun.. kita beli laa.." balasku membetulkan karektorku.

"Ye le tu.." balasnya sambil memunvungkan mulutnya yang begitu mengghairahkan bagiku.

SELAGI MAMPU KUMELANGKAHWhere stories live. Discover now