BAB 27 : SELANGKAH

2.1K 29 0
                                    


Aku masih menjadi pemerhati kepada pertarungan dua sejoli ini..

Kamal kembali merangkul Watie. Kamal menarik selimut yang membaluti tubuh genit isterinya. Kembali mencium tempat-tempat sensitif. Sambil berpelukan.. bibir Kamal mencari bibir sexy Watie.. disentuh.. dijilat.. dihisap.. makin terbakar nafsu Watie.. dan juga nafsuku.

"Uuugghhhh.." keluh Watie.. melayan kesedapan.

Kini tangan Kamal pula memainkan peranannya. Dapat kulihat dengan jelas pergerakannya. Ramasan lembut di tetek Watie bermula di sebelah kiri.. masih dari luar bra Watie..

Kini Kamal menyelinap ke belakang Watie.. bagi memudahkan dia meramas kedua-dua belah tetek Watie. Watie terdongak memandang siling. Tangannya juga tidak duduk diam.. dihulurkan ke celah kelangkang Kamal yang berada dibelakangnya.. lebih tepat lagi.. tangan Watie diarahkan ke butuh Kamal yang sememangnya telah tegang. Jika dilihat dari jauh.. aku dapat rasakan segi saiz butuh kami tidak jauh bezanya.

Aku yang semakin terangsang. Tanganku kekal mengurut-urut butuhku dari luar kain pelikatku. Stim bro bila wayang real di depan mata. Walau bagaimanapun.. mataku tidak lekang daripada sepasang kekasih.. sepasang suami isteri.. sepasang lelaki dan perempuan.. yang sedang bertarung dalam gelanggang berahi di hadapanku.

Kamal mencium dan menjilat leher Watie.. Watie membiarkan suaminya melakukan apa saja. Watie makin hanyut mengikut arus berahinya.

Watie memasukkan tangannya ke dalam boxer Kamal. Kamal membiarkan tindakan isterinya yang tercinta.. meraba.. meramas.. mengusap.. dan mengocok-ngocok butuh suaminya.

Akupun turut terbuai berahi. Aku selak kainku. Aku bebaskan adikku untuk menghirup udara segar.. menghirup wangian Watie.. harum semerbak memenuhi ruang kamar beradu.

Tanganku mencari adikku yang juga ingin diraba.. diramas.. diusap.. dan dikocok.. Aku perhatikan kembali Kamal dan Watie. Asyik.. cukup mengasyikkan. Mereka seolah di dalam dunia mereka berdua tanpa ada sesiapa di sekeliling.

Watie semakin berani.. seolah-olah aku tiada bersama mereka. Kamal menurunkan boxernya. Kini Kamal telah berbogel total. Butuhnya terus diusap Watie. Watie tanpa segan silu melakukan aksi berahi terus menerus. Sedangkan Kamal sepertinya sudah tidak dapat bersabar dengan aksi isterinya yang begitu perlahan..

Aku meningkatkan frekuensi kocokanku. Air mazi bersinar di hujung kepala butuhku. Aku melihat Watie menjeling ke arahku seolah-olah memanggilku menghampiri mereka.. tetapi aku pura-pura tidak perasan godaan itu..

Aku tidak menghirauka Watie, dia terlihat sedikit kecewa. Aku tidak peduli.. sengaja aku biarkan. Biar Watie menanam perasaan geram kepadaku..

Belum 5 minit masa berlalu.. aku lihat Kamal sedikit kegelisahan. Kamal melondeh panties Watie. Dilemparnya panties Watie kepadaku..

Aku menyambut lalu menciumnya.. khayal untuk seketika. Pandanganku kembali kepada Watie. Kamal mula menggosok.. menggentel.. dan menjilat cipap Watie.. buat seketika.

Tanpa aku sedar.. aku menghampiri mereka.. agar visual aku semakin jelas. Aku ingin sekali melihat tetek dan cipap Watie dengan lebih dekat. Tetek dan cipap yang sering aku bayangkan.. bayangan yang sering timbul semasa aku melancap.. sambil menghirup 'hadiah' pemberian Watie dahulu..

"Oohhhhh!.." aku terkejut apabila ada tangan yang mencapai dan menggenggam butuhku.

Aku keliru.. haruskah aku terus membiarkan Watie bermain dengan butuhku.. atau aku harus kembali ke sofa. Aku melihat Kamal.. Dia pula begitu asyik dengan klitoris Watie. Pandanganku beralih kepada Watie yang terpejam menikmati jari suaminya.

SELAGI MAMPU KUMELANGKAHWhere stories live. Discover now