Aku sedang berehat di dapur untuk menghilangkan dahagaku tanpa ditemani sesiapa. Watie telah terlena akibat kepenatan di dalam bilik.. sementara Kamal pula, masih belum pulang dari bermain futsal. Sambil minum air coway, mataku liar memerhatikan dapur rumah Kamal.. kemas dan tersusun rapi.
Dari dapur aku bergerak ke ruang tamu untuk menonton apa saja rancangan yang boleh kutonton. Namun.. sebaik sahaja aku melabuhkan, aku terus membatalkan niatku. Aku bangun semula dan membuka pintu rumah. Aku membawa bersamaku sekotak rokok kegemaranku.
Aku keluarkan rokok lalu terus aku nyalakannya. Merokok sambil memikirkan apa yang sedang berlaku dalam hidupku. Hidup yang seolah-olah seperti tiada sempadan. Hidup yang hanya menurut kehendak nafsu. Hidup yang telah terpesong dari jalan yang lurus. Jalan yang menuju ke satu destinasi idaman semua umat Islam.
Dari kejauhan aku dapat melihat beberapa anak muda sedang melepak di tepi jalan. Mereka rancak berbual dan menyanyi sambil bermain gitar. Walaupun ketika itu jam telahpun menunjukkan hampir jam 10 malam. Dengan tidak semena-mena, angim malam bertiup. Aku kesejukan kerana ketika itu, tubuhku hanya dibaluti sehelai kain pelikat tanpa baju.
Selepas habis sebatang rokok aku hisap, aku terus termenung merenung bulan yang hampir purnama. Cantik.. ditemani bintang-bintang yang bergemerlapan.. dan bercahaya menerangi malam.
Akibat terlalu sejuk, aku melangkah masuk ke rumah Kamal kembali. Aku terus melangkah ke kamar tetamu. Aku masuk ke dalam bilik mandi dan menggosok gigiku. Selepas berkumur aku keluar dari bilik mandi terus menuju ke bilik Watie.
Dalam kesamaran malam yang hanya diterangi lampu tidur yang telah dimalapkan cahayanya, aku masih dapat melihat setiap lekuk tubuh Watie yang telah dibaluti dengan baju kaftan. Aku menelan air liurku beberapa teguk sambil menatap tubuh wanita genit milik sahabatku.
Aku berjalan menuju ke arahnya. Dia masih asyik melelapkan matanya. Aku berbaring di sebelah tubuh Watie di atas katil kelamin milik Kamal. Aku selitkan tanganku ke bawah lehernya. Menyedari kahadiranku, Watie terus mengadap dan memeluk tubuhku. Aku cium dahi dan matanya yang masih dipejamkan.
Kini.. mataku pula semakin layu berada dalam pelukan Watie. Haba yang terhasil dari tubuhnya amat menyamankan. Watie membetulkan kedudukan tubuhnya dengan separuh meniarap di atas tubuhku. Sebelah teteknya berada di dadaku, sementara sebelah lagi berada di rusuk kiriku.
Aku yang terangsang dengan himpitan tubuhnya itu terus mendaratkan bibirku terus mencium sekitar wajah dan lehernya. Watie hanya membiarkannya.
"Eerrrmmmmph.." desah Watie semakin terangsang dengan ciumanku.
Dek kerana rasa terangsang, Watie mendongak wajahnya memandang ke wajahku. Di kesempatan itu, aku mendaratkan pula bibirku ke bibirnya. Kami berciuman. Ciuman yang cukup mengghairahkan. Keghairahannya itu aku perkuatkan lagi dengan rabaan dan ramasan ke belakang tubuhnya. Tanganku sedikit sukar untuk mencapai teteknya yang melekat pada dadaku sedari tadi.
Watie tidak membiarkan dirinya sahaja dirangsang olehku. Dalam keasyikan itu, aku dapat merasakan tangannya mula mengusap-usap batang butuhku yang masih belum mahu bertindak. Tidak puas mengusapnya dari luar, kain pelikatku diselaknya lalu menggenggam dan mengocok-ngocok batang butuhku.
Aku tidak membiarkan Watie bertindak berseorangan, aku terus mencium dan menjilat-jilat lehernya. Cuping telinganya juga tidak terlepas dengan gigitan manja daripadaku. Hembusan nafasku juga sering menyusup masuk ke liang rongga telinganya membuatkan Watie mengelinjang kegelian dalam kenikmatan.
"Eerrrmmmmph.. Abbaaannggggg.. Errmmmph.. Watie nak lagi.." katanya sambil melajukan kocokan tangannya di butuhku.
"Watie nak apa?" balasku sambil terus mencium dan menjilat-jilat sekitar lehernya.
YOU ARE READING
SELAGI MAMPU KUMELANGKAH
RomanceSetiap perjalanan pasti akan ada likunya. Setiap persimpangan harus kupilih, ke kiri mahupun ke kanan. Aku perlu tetapkan hala tuju agar tidak tersasar.