BAB 33 : FULL PACKAGE

4K 43 3
                                    

Aku menoleh ke arah Jane dan dia tersenyum kepadaku. Manis betul senyumannya itu, membuatkan aku seperti tidak sabar lagi untuk 'bersama' dengannya. Jane menanggalkan tuala dan disangkutnya terlebih dahulu sebelum perkara yang sama dilakukan kepadaku.

Jane terlebih dahulu ke bawah pancuran air shower yang telah dibukanya. Dia memanggilku dan aku turuti sahaja arahannya. Jane meratakan air suam ke seluruh tubuhku dengan menggunakan kepala pancur yang dipegangnya. Selesai membasahi keseluruhan tubuhku, Jane menghalakan pancuran air ke tubuhnya pula sepintas lalu.

Dia mengambil sabun dan menyabuni tubuhku. Gosokan tangannya sangat mengghairahkan. Secara perlahan-lahan batang butuhku bangun menegang tanpa dapat aku kawal. Sempat juga dia membelai dan mengocok-ngocok butuhku. Pada masa yang sama juga, aku turut menyabuni tubuhnya. Aku meniru apa yang telah dilakukannya ke atas tubuhku.

Selain bukit berkembar yang terasa sangat kenyal aku sabuni, tanganku juga turut menggosok di alur cipapnya sebelum dia menolak perlahan agar aku tidak terus merangsang berahinya. Jane mencapai kembali kepala paip shower dan menyiramnya agar tiada lagi buih-buih di tubuh kami.

Kami saling bantu-membantu untuk mengeringkan tubuh dan kembali melilit tuala sebelum bergerak kembali ke bilik tadi. Terasa sangat dingin sebaik kami kembali memasuki bilik tadi. Jane menanggalkan tuala dan menyuruhku meniarap dan dia mula mengurut seluruh tubuhku.

Urutannya di belakang tubuhku terasa sangat menyamankan. Aku melihat jam dan mendapati telah 10 minit masa berlalu.

Aku berasa sangat tenang ketika bersamanya. Aku biarkan dia membelai seluruh tubuh belakangku. Terasa juga dia menuang minyak yang berbau wangi lalu aku dapat merasakan Jane mula meniarap di atas tubuhku untuk mengurutku secara B2B.. body to body.

Aku dapat merasakan puting teteknya menyelusuri belakang tubuhku, namun tidak pula terasa akan cipapnya. Teteknya ditonyoh ke seluruh kulit belakangku yang terdedah. Dari belakang leherku sehinggalah ke tumitku.

Setelah puas bermain di belakang tubuhku, Jane memintaku untuk ke posisi terlentang pula, dan mengulangi kaedah yang sama pada bahagian hadapanku pula. Perbuatannya itu sangat merangsang nafsuku sehingga tanpa aku sedari.. Jane mula menyarungkan kondom ke butuhku terlebih dahulu sebelum memasukkan butuhku ke dalam mulutnya.

Entah apa ilmu yang diamalkannya yang telah membuatkan aku sepertinya tidak mampu menahan akan pancutan air maniku.

"Aku harus bertindak sebaliknya sebelum aku tewas di pertengahan jalan" fikirku sambil memegang kepalanya agar dia berhenti daripada menghisap dan mengulum batang butuhku.

Aku baringkan Jane ke kedudukan menelentang dan terus celapak ke atas tubuhnya. Kami berciuman sambil tanganku merangsang kedua teteknya silih berganti. Aku langsung tidak memberi ruang untuknya mengelak dari menerima foreplay daripadaku.

Terasa seperti tidak cukup untukku merangsang teteknya dengan tangan dan mulutku. Terasa seperti ingin sahaja aku menjilat-jilat alur cipapnya, tetapi terfikir juga akan status kesihatannya. Aku batalkan niatku itu, tetapi digantikan dengan permainan jariku.

Fingerings yang sering aku tengok dan pelajari daripada youtube akan aku praktikkan sebaik mungkin pada cipap Jane. Aku memasukkan jariku sambil menekan tundunnya. Kocokan yang mulanya perlahan bertukar menjadi satu kocokan yang laju sambil menguis-nguis titik g-spotnya. Dan seperti yang telah kuduga, Jane squirt memancut-mancut sehingga mengenai tubuhku.

"Woowww.. that was my greatest climax. Pandai you.. thanks." puji Jane sebaik sahaja klimaksnya reda.

Aku tidak pula berkhayal dengan pujian ya, dan aku tidak mahu membuang masa lagi. Aku membetulkan kedudukan kami ke posisi missionary dan aku halakan tepat kepala butuhku di pintu cipapnya. Jane pula melingkarkan kakinya ke belakang pinggangku dan mula menarik-narik agar aku segera memasukkan butuhku ke dalam cipapnya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 07, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SELAGI MAMPU KUMELANGKAHWhere stories live. Discover now