"Tamam dur! Dur artık seni çılgın adam!" Valeria'nın kahkahaları dört bir yana yankılanıyor, üzerindeki beyaz mayo sütyeni ve altındaki beyaz mayo kilotu ile amansızca berrak suların arasında koşturuyordu. Renato ise onu yakalamaktan, yakaladığı anda dikkatli bir şekilde suya atmaktan, onu havaya kaldırmaktan, onunla öpüşmekten, kolları arasına almaktan, ona sıkıca sarılmaktan ve bolca kahkaha attırmaktan başka bir şey yapmıyordu. Bu ikisi içinde yenileyici ve önceki yaşamlarını adeta yok sayan inanılmaz anlardan biriydi. İkisi delicesine eğleniyorlardı. Üstelik her şey Valeria'nın isteğine göre gidiyordu. Genç kadın ne zaman azsa Renato ona istediğini veriyor, onu evinin ve kendilerine ait plajın her köşesinde talebine göre sert, yumuşak, orta hızla beceriyordu. Birlikte sık sık el ele dolaşıyorlardı. Sabahları kahvaltılarını özenle yapıyorlar, akşam yemeklerini keyifle yiyorlar, tatile kaçamak yapan iki heyecanlı aşık gibi coşuyorlardı. Üstelik evde hiçbir kalabalık bulunmuyordu. Sadece ikisi bu anı yaşıyor ve paylaşıyordu. Renato, Valeria ile dışarı çıktığında hizmetliler yemeklerini getiriyorlar, evlerini temizliyorlar, kıyafetlerini yıkıyorlardı. Valeria bu durumdan çok memnundu. Kahretsin, hayatının en güzel günleri olabilirdi. Evet, kalbi hala ailesine olan buruk hislerle acıyordu ancak genç kadın bu büyüleyici yerin tadını çıkaracağına dair söz vermişti. İkisi de özenle birbirlerini yaşamaktan, aşklarını yaşamaktan, eğlenmekten geri adım atmıyorlardı.
"Aklımı başımdan alan kahkahalarını duymak için asla durmayacağım sevgilim." Renato alnına bir öpücük kondurduğunda, Valeria kollarını beline dolamış ve sıcaklığını hissetmişti.
"Biliyor musun sen çok farklısın." Valeria kafasını geriye atıp, sevdiği adamın gözlerinin içine baktı. Bir an için afalladığını ancak gözlerindeki sıcaklığı fark ettiği sırada, yüzündeki tebessüm ışık saçıcıydı.
"Çünkü ben sana aşığım. Beni şuan olduğum adama sen dönüştürdün Valeria." Bir an için durup nefes aldığında, ılık suların serinletici halinde rahatladı. "Bundan da çok mutluyum." Sevgilisinin dudaklarına öpücük kondurduktan sonra başını aşağıya doğru indirip, genç kadının şiş karnına da bir öpücük kondurdu. Bu hareketi Valeria'yı sersemletiyor, aklını başından alıyor, kanını ateşlendiriyor, kalbindeki sevginin ona karşı deli gibi çoğaldığını fark ediyordu. Genç kadın bir an sonra onu daha sert, daha hevesli öptüğünde Renato'nun kahkahaları da yükseldi. Yeniden onu kollarına, kucağına aldığında ise hedefleri belirlenmişti. Küçük sevgilisi azıyordu ve hızlıca isteklerini karşılaması gerektiğini biliyordu. Kumsala çıktıklarında bembeyaz suların eşliğinde sevgilisine sahip oldu.
Güneşin batışına çok az bir süre kaldığında ikisi de duş alıp, giyinme odalarında bu akşam için giyecekleri elbiseleri seçiyorlardı. Renato onu bugün de dışarı çıkaracaktı. Üstelik eğlenceli bir mekana gidip, canlı müzik dinleyecekler ve yemeklerini yiyeceklerdi. Valeria akşam gezilerinden özellikle zevk alıyordu. Buranın neresi olduğunu bilmiyordu ancak kumsalın arkasındaki kasabanın sıcacık ve çok tatlı mekanlarla dolu olduğunu biliyordu. Küçük ancak göz alıcı ve lezzetli bir çok dükkana, restorana ve eğlence yerlerine sahipti. Üstelik insanlar arasında dolaşırken dikkati elden bırakmasalar da kimse onları tanımıyordu. Sadece güzellikleri dikkat çekiyor ve kendilerine baktırıyorlardı fakat bu durum çok rahatsız edici boyutlara gelmiyordu. Valeria şaşkındı ancak burada geçirdiği bir haftada muhteşem eğlendiğini ve mutlu olduğunu inkar edemezdi.
Araç yoluna girdiklerinde son model siyah bir Porsche kendilerini bekliyordu. Sevdiği adamın tarzına ve kendisine yakışır bir araç olduğu şüphesizdi ve yolculuk içinde oldukça konfor sahibiydi. Gösterişli olduğu ise şüphesizdi. Valeria'nın kapısını açıp yolcu koltuğuna yerleşmesini bekler beklemez oturduğunda, güvenlik amaçlı emniyet kemerini takıyor ve daha sonra sürücü koltuğuna yerleşerek yola çıktılar. Keyifli hoş bir müzik açıp, anın tadını çıkarmaktan geri kalmadılar. Valeria'nın yüksek sesle şarkı söylemesi ve ağzından çıkan her sözün karşısında Renato keyifle gülümsüyor, ona yandan bakışlar atıyor ancak yolun hakimiyetine de özen gösteriyordu. Bugün farklı bir yoldan gitmektelerdi. Kasabadan biraz uzaklaşacaklardı. Sevgilisi eğlenmek istiyordu ve kesinlikle buna izin verecekti. Tüm kontrol ondaydı ve güvenliği kesinlikle sağlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valeria II Lions
RomanceOnu kazandığı anda kaybetmişti. Şimdi ise daha öfkeli, daha şeytaniydi. Tek hedefi sevdiği kadını geri almak ve bir daha kendisinden koparılmasına izin vermemekti. Acımasızlığının sınırı olmayan Renato için geçmişindeki hayaletler de musallat oldu...