היוששששששששש בסוף הצלחתי לשחרר פרק היוםםםם
נקודת מבט לואר
"מה לעזא-" פלטתי, מאיפה לעזאזל הפליצו אותו?
"אפ, אפ, אפפ, תשמרי על דיבור יפה. יחסית לנסיכה את ממש מורדת הא?" שאל הארי.
"כן" מלמל דין בגיחוך.
"כן" עניתי בעוקצנות יתרה, "רק חבל שכבר ניבלתי את הפה שלי יותר מידי" דין גיחך עוד פעם.
"מי ישמע גם לך חסר!" צעקתי מעבר לכתפי.
"טוב" דין ניסה להסיט את האש ממנו "מתי מתחילים?, אלה אם כן אתם מעדיפים להישאר כאן עד מחר"
"שוב" פלטתי בגלגול עיניים.
"כן שוב"
"כן.., חבל שאין לי כוונה לחכות כאן עוד יום לאסוף אתכם" אמר הארי.
"אז למה לא הולכים לדרך?" מסיבה כלשהי העיניים האפורות שלי מזכירות לי משהו.....
"אז יאללה" צעק הארי, "לטיול יצאנו!" ודין חסר הטקט היה חייב להשלים אותו "כלנית מצאנו!" וכמובן, כי איך אפשר שלא, בהיתי בו, הוא כזה חסר טקט, וכזה חלומי,ו..., דיי לואר, תתאפסי.
בזמן שהלכנו, התחושה שאני מכירה את האיש הזה לא חלפה ממני, ואז חשתי שהייתי חייבת לשאול.
"אתה יכול להוריד את הברדס?"
"למה?"
"כי ככה"
"ככה זו לא תשובה"
"נו מה אכפת לך?"
"אני מסכן פה את החיים שלי, ברגע שתדעו, אני אסכן גם את שלכם"
"החיים שלי כבר ביותר מידי סכנות, שום דבר כבר לא יוכל להזיק לי"
"נו... תזרום, כמו הנחלללל" אמר דין בטון מוזר מידי.
"אבל אני מסכן אתכ-" וכמובן שאני ודין קטענו אותו בחוסר נימוס ואמרנו לו "זה מעניין לנו ת'תחת"
הוא צחק, צחוק שאני מכירה, זיהיתי אותו עכשיו מבלי שהוריד את הברדס, והוא קלט את המבט שלי והפסיק לצחוק.
"הכל טוב?" שאל
"א...א...אני יודעת מ....מי... את.....אתה"
"מי אני?"
"לאו, אחי הגדול, אחי החורג הגדול"
"איףף, הייתי צריך לדעת שזה יסגיר אותי" אמר והוריד את הברדס מעל ראשו.
"לאו?" שאל דין.
"היי דין"
"לאו, מה לעזאזל קרה כאן?, מה אתה? בן אנוש ,ערפד, שד, פיי?, למה אתה משתייך למסדר המקולל הזה?"
"אין לי שמץ"
"טוב, אנחנו הולכים לכיוון של לור השנה או שאני אשאר פה עוד מילניום?, אני רוצה להרוג את ריאו"
ברגע ששמו נאמר, עיניו של לאו החלו לזהור באדום בוהק, וכמובן, זה הסגיר את זהותו.
"אתה זאב אלפא נכון?" נאחנתי.
"כע"
"יותר מידי גילויים ליום אחד, בואו פשוט נשתוק עד שנקים קמפינג ונמשיך מחר?"
"בעד"
"בעד" אמרו.
ובזה הסתיים הדיון.
⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇⨇
קולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולוששששששש.
הצלחתי להעלות פרק היוםםםםםם
אז מה חשבתם על הרעיון של הספר רעיונות, ותוכלו לומר לי בהודעות איזה שם בחרתם, ורק תצטרכו לתייג אותי, כי עצם הרעיון היה שלי.
נוווווווו
יאו אני תוססתתתתתתתתתת
הארי הוא לאווווו
וזו הייתה החלטה של רגע אחדדדדד
עכשיו משהו שלא היה מלאאאא זמןןןןן
שאלת חשיבההה, רק אחתתתת
מאיפה דין ולאו מכיריםםםם?
תרשמו כאן, בתגובות את התשובות ואז מי שענה נכון יקבל תיוגגג
ובינתיים.
תככבבו אותייי ⭐⭐⭐
YOU ARE READING
לואר - החצויה
Werewolf*הושלם* היי, אני לואר, ואני רוצה לספר לכם מה קרה לי. כשהייתי בת 17.5 גיליתי שכל חיי היו שקר. שהוריי הם לא הורי. שקיימים זנים שונים שהם לא בני האנוש. שאני לא אנושית. שאני חצויה. משתי זנים שאמורים להיות אויבים. שאני נסיכה. שאני הנערה לה הייעוד מחכה. מ...