13. Automechanik

98 21 1
                                    

George

„Hej Rodgere, mám tady dva zvláštní případy, dva chlapi, říkaj že jsou u policie, ale že byly na nějaké akci, ztratili všechny doklady a tak se mi nemůžou prokázat" zamele ten afroameričan přikusující si donut. Oba se na sebe zoufale podíváme.

„Jo, taky jsem si právě říkal" sedíme v jeho kanceláři. Vypadá to tu úplně stejně, jak v té mé, akorát že je dvakrát větší.

„Jasný, zatím" řekne a telefon položí zpět na své místo. Proplete si prsty a oběma pěstmi si podloží bradu. Zadívá se na nás nevěřícně.

„Tak trochu vám nevěřím, pánové" olízne si koutky úst a papírový sáček od toho donutu vyhodí do koše pod jeho stolem.

„Pracujeme pod Brusem Pakkinsten" řeknu.

„Toho neznám, vypadněte odsud nebo vám dám obou testy na drogy a to asi fakt nechcete"

„Protože žádná jiná droga než konopí zde povoleno není" dodá a my se na sebe podíváme. Doprdele.

-

„Čurák zasranej, mu jeho stará nedala?!"

Procházíme nějakou více zalidněnou ulicí. Je to tu samý obchod s levnými šperky, stánek s burritem, na chodnících rozbité sklo a Clay, kterej je ve stádiu zoufalé zoufalosti.

„Co budem kurva dělat?"

„No, to by mě taky zajímalo" odpovím a přemýšlím. Napadne mě něco šílenýho. Čeho jako ukrást auto, dojet s ním za jeho tetičkou, vyprosit si prachy, nasednout na letadlo a dostat se zpátky domů. Do toho, Davidsone.

-

Temná ulička plná zaparkovaných aut. Na konci postávají dvě osoby střední postavy, obě drží zapálenou cigaretu.

„Kam koukáš?" skloní se ke mně a zašeptá.

Kývnu hlavou směrem k nim. Zatváří se zmateně a nakloní hlavu do strany.

„Co s nima?" nechápe.

„Počkáme, až zmizí, něco mě napadlo" vysvětlím a on zvedne bradu a založí si ruce na prsou. Zalezeme mezi auta, aby to nebylo pro tamty dva nějak nápadné. Asi po třech minutách se tam ukáže další postava a všichni tři zmizí za rohem. Teď je naše šance.

„Nemáš něco, čím bych mohl rozbít to okýnko?" prohrabu všechny svoje kapsy, i když je mi jasné, že tam stejně nic nenajdu.

„Cože?!" pomalu i vykřikne. Zacpu mu pusu a prozradím mu můj plán.

„Jinak tady pojdem hlady" už teď mě bolí břicho z hlady.

Z kapsy jeho cargáčů vytáhne kapesní nůž. Rukojetí do okýnka silně bouchne.

„Pujč mi to" vytrhnu mu to z ruky, napřáhnu se a vší silou tím praštím do okýnka. A voilà, máme auto. Otevřu kapoty a pohrabu se v drátech, aby to auto vůbec naskočilo.

„Páni, netušil jsem, že umíš s autama" postává opodál a rozhlíží se.

„Táta byl automechanik"

„Ti berou hodně"

„Špatná čtvrt, zas tak moc těch peněz nebylo," jiskry přeskočí, motor se rozzvučí a my víme, že je čas jet, „Hotovo, sedej"

445 slov

Bro neznam auta, takže nejspíš, co jsem napsala nebude dávat smysl v žádným vesmíru, ale tak whatever, pouze Wattpad fanfikce

A jo jinak sorry za tu pauzu, krize xd

PS: kamo ten Dreamuv novej tiktok?! 😀

Born To Die •Dnf ff•Kde žijí příběhy. Začni objevovat