24. Propojení

105 23 0
                                    

George

Obvaz na levé ruce si zakrývám dlaní. Pro jistotu. Sice mi je trochu jasný, že by si toho i tak nevšiml, protože už působí dost unaveně, ale jistota je jistota. Jsem celkem rád, že mi nabídl tu zůstat. Zkrátka už jsem asi taky unavenej usínat sám? Co to kecáš, chtěl jsi být s ním, toť vše.

Matrace se prohne a já ho najednou ucítím nebezpečně blízko.

„Um co to děláš?" zeptám se, ale zůstanu ležet tak, jak ležím. Jeho ruka se objeví na mém rameni a mě napadne, že si toho možná, dost jistě, všiml. Rameno mi něžně hladí.

„Řekni mi o sobě něco, co nikdo jiný neví" vybral fakt zajímavý téma.

„První ty, potřebuju trochu inspirace" zamumlám a on se ode mě odkloní, lehne si na záda a ruce si založí pod hlavou.

„Nech mě přemýšlet" jeho výraz fakticky působí zamyšleně.

„Jednou jsem brečel u Scary Movie" řekne vážně a já se začnu smát. Trochu mě plácne přes rameno a začne se smát taky.

„Kvůli čemu?" napodobím jeho pozici a najednou jsme to my dva ležící vedle sebe v jeho domě v jeho pokoji na jeho posteli. Kouzelný moment.

„Jsem byl čerstvě po rozchodu a jedna ta cápka vypadala jak moje ex" pousměje se nad tím a já se zamyslím nad svou odpovědí.

„Chceš něco brutálního nebo něco takovýho víc v pohodě?" otočí se na mě a podle jeho výrazu mi je jeho následující odpověď předem jasná.

„To bylo ještě na střední, jsme měli takovýho souseda kutila, kterej každej den v šest hodin ráno startoval jeho podomácku vyrobenej motor v jeho motorce, kterej musel slyšet celej jih města, a mně jednoho dne prostě došli nervy a rozhodl jsem se mu přestřihnout nějakej kabel, aby ten motor nefungoval, a já omylem  přestřihl brzdu, borce pak srazil kamión, protože nezabrzdil na křižovatce" dovyprávím a on v šoku otevře pusu.

„No to mě poser" začne se tomu řehtat.

„Přišlo se na to, žes to byl ty?" zeptá se uchváceně.

„No právě že né, ale mezi podezřelými byl jeden lesbickej pár, kterej s ním měl neustálý spory"

„No ber to pozitivně, čtvrt města ti musela v duchu děkovat" zasměje se. Jeho ruka mi podepře hlavu a on si mě takhle k sobě blíže přitáhne.

„Co bylo to víc v pohodě?" zeptá se po chvíli.

„Už nevím" zalžu. Rozmyslel jsem si mu říct o mé operaci 'dostaň fotra do lochu', což bylo, když měl jet s autem na technickou a já mu do palubky přichystal v tu dobu nelegální drogy. Bohužel, s jeho vysoce placeným právníkem to snížil na pouze peněžní výplň trestu. Člověk by si ani nedokázal představit, jak moc jsem byl nasranej a zklamanej.

-

Podle jeho pravidelného oddechování jsem usoudil, že spí. Otočím se k němu čelem a prohlížím si jeho nic netušící výraz. Jeho ústa jsou mírně pootevřená, asi tak pár milimetrů. Všechny mimické svaly v jeho obličeji jsou povoleny. Jeho pleť je vskutku čistá a hladká. Působí jako ty, které mají ty modelky z reklam na minerální vody a další tyhle make-up kraviny. Nevím, nevyznám se v tom.

Vlasy mu mírně padají do obličeje a tak mu jich pár z čela dám stranou. Rameno má holé a tak mu ho přikryju dekou. A najednou si přijdu extrémně nefér vůči svému já pár dnů dozadu. Jak jsem se mohl dobrovolně skoro vzdát tady tohohle pokušení? Možná přeci jen lásku potřebuju, teď ale otázka, jestli ji umím dávat, protože možností, kde vidět opravdovou lásku nebylo zas tak moc a hlavně to byly random seriály v televizi nebo cucající se hetero páry na veřejnosti. Kdyby se stalo něco víc, nemám tušení, jak bych postupoval a bojím se, že by se mnou neměl tu trpělivost, protože proč ztrácet čas se mnou, když si může najít někoho mnohem lepšího?

Moje ruka najednou ucítí velké množství sálajícího tepla. Přiložil si ji k hrudníku a objal ji. Oba jeho palce se mi zaboří do dlaně a mírně ji hladí. Překvapeně se na to dívám. Spí vůbec?

„Spíš?" špitnu. Jenže ani hláska. Nikdy jsem neslyšel o nočním objímání cizích končetin, když spíte.

Po chvíli mi ruku pustí a jeho pravá ruka se tentokrát ocitne na mé paži a lehce mě táhne k sobě. Šoupnu se tedy blíže k němu a obě jeho ruce mi na zádech začnou kreslit všemožné geometrické tvary. Svoji hlavu mám těsně u jeho hrudníku a když ji maličko přiblížím, uslyším tlukot jeho srdce. Dvě směsice orgánů ležící těsně vedle sebe, které si navzájem předávají teplo.

Netrvá dlouho a já ukolíbaný v jeho objetí padnu do říše snů.

756 slov

Born To Die •Dnf ff•Kde žijí příběhy. Začni objevovat