5.11.2010
George
Clay
Vyzvednu tě po práci
Do batohu naházím vše potřebné. Trička, dvě mikiny, spodní prádlo, kalhoty a další věci.
Celým mým tělem zkratují pochyby, že to bude propadák a že opět někde skončíme. Žádnej alkohol. Ale něco mi říká, že by to mohlo být v pohodě. Budou tam děti. Fuj děti.
Sednu si do obýváku na gauč a poprvé za asi půl roku zapnu televizi. Jenže v té nic jiného než 'Big Bang theory' nedávají. A tak na zabití času pozoruju Rajeshovi balící schopnosti.
Netrvá dlouho a ozve se zvonek.
„Čau" vychrlí a zvedne ruku jako pozdrav.
„Čau"
Stojí ve dveřích. Nechám otevřeno a půjdu si nazout boty.
„Máš to tady takový.."
„Já vím, tady to slouží jenom na přespání"
„Chtěl jsem říct útulný"
„Aha, um díky"
Nasednu už obvykle na místo spolujezdce a on nastartuje auto. Přes jeho flanelovou košili přetáhne pás a já v periferním vidění zaznamenám jeho zaujatý pohled. Smaragdově zelené panenky mi na pár vteřin oblbnou celou hlavu. Co se to kurva děje?
„Připraven?" pokývu hlavou na souhlas.
„Jak daleko to je?" zeptám se po pár vteřinách, co opustíme ulici. Lokaci mi zatím nesdělil, tvrdil, že to je překvapení a že se mi to bude líbit. Tak trochu nechápu, jak s tím může tak přesvědčeně počítat, když mě pomalu ani nezná. Co když je empatik a tak ze mě nějaké signály vycítil? Začínám si připadat jako jeho kořist, jako bych byl nějaké zaběhlé zvíře a on predátor, který se mě snaží ulovit. Dobře, tahle myšlenka začíná úzce navazovat s těmi případy o pedofílii a kdyby on uměl číst myšlenky, asi by za jízdy vyskočil z auta.
„Asi hodina cesty?" super, asi se můžu připravovat na další děsivý karaoke.
„Rodinní příbuzní huh?" vzpomenu si a rozhodnu se začít nové téma.
„Asi z poloviny, zbytek jejich přátelé" přijde mi jako ten typ člověka, který rodiči svýho kamaráda říká 'teto' nebo 'strejdo'. Zkrátka 'rodinnej typ'. S tím 'maminky chlapečkem' jsem nejspíš nebyl zas tak daleko od pravdy.
„Proč se ptáš?" pozvedne obočí a sklouzne na mě očima.
„Abych měl představu, zaujalo mě to"
„Zaujalo? Ty tohle s rodinou nepodnikáš?" slabina, zásah. Změň téma.
„Už dlouho ne" zalžu a upřu zrak na silnici.
Jeho obličej nese vážný a zamýšlený výraz. Zrychlí, nahodí blinkr a předjede před námi ten pomalý osobák s vozíkem amatérsky přikurtovaným k vozidlu.
ČTEŠ
Born To Die •Dnf ff•
FanfictionDnf fanfikce George dostane druhou šanci na život. Otázkou ale je, jestli ji vůbec dokáže využít. (Všechno, co jsem schopná k popisu příběhu napsat, prostě čti bro) TW: - too much deep shits (ne kamo fr, občas to je úplně painful psát) - r...