Rozdział 4:Spór między Ghostem a Samantha.

321 9 0
                                    

Gdy Ghost poszedł zaparkować samochód tym czasie Samantha przeszła się po całej kryjówcę.

Zauważyła że jest jeden pokój w którym jest tylko jedno duże łóżko,i mały fotel.

Następnie poszła do kuchni przez korytarz gdzie była w pokoju,i poszła do łazienki i zauważyła że jest prysznic i toaleta.

Samantha:Taką małą kryjówkę zrobili prr.

Gdy Samantha oglądała pozostałe rzeczy przyszedł wtedy Ghost z ich rzeczami.

Przyniósł dużo zgrzewki wody całą torbę z racją żywnościowej jedzeniem,a drugiej torbie ma dużo broni z amunicją a w trzeciej torbie mieli swoje jedzenie.

Ghost podszedł do Samantha z wodą i jedzeniem.

Ghost:Masz zrób jedzienie z racji żywnościowej sobie i wodę.

Samantha:Oh dzięki Ghost.

Samantha:No dobrze chciałabym też ciebie przeprosić za moje zachowanie.

Ghost jej przerwał mowę.

Ghost:Jak zjesz i odpoczniesz po podróży,przejdziemy się na zewnątrz,a puki co ja też muszę odpocząć i zrobić raport do generała Shepharda czyli ujmując twojego wujka.

Ghost odszedł gdzieś a Samantha wzięła jedzienie i włożyła do szafki i też do lodówki.

Wzięła dwie paczki aby sobie i Ghostowi zrobić jedzenie.

Otworzyła i zobaczyła zawartość racji żywnościowej.

Samantha:O co my tutaj mamy,jest zupa pomidorowa ciastka,suszone owoce,kawa lemoniada krakersy mleko w proszku,i do tego guma do żucia.

Samantha:Zrobię jedzenie i picie,ale muszę się go zapytać co by chciał do picia.

Poszła do pokoju Samantha gdzie właśnie Ghost robił raport z jej wujkiem.

Ghost:Dobrze sir będziemy w kontakcie.

Ghost odłążył krótkofalówkę i spojrzał się na Samantha.

Ghost:O to ty w jakiej sprawie tutaj przyszłaś?.

Ghost spojrzał się na Samantha.

Samantha:Przyszłam się zapytać co byś miał ochotę na wypicię kawy herbaty czy lemoniadę?.

Ghost chwilę pomyślał i odpowiedział jej.

Ghost:Bym mógł wypić herbatę z mlekiem proszę.

Samantha się zdziwiła co powiedział Ghost co chce.

Samantha: Czy dobrze usłyszałam ty chcesz herbatę z mlekiem w proszku?.

Ghost:Tak to chcę a co coś nie tak królewną.

Ghost znów spojrzał się na Samantha z chytrym uśmiechem.

Samantha:O nic już.

Już Samantha poszła do kuchni a Ghost lekko machnął ręką na nią.

Po 15 minutach Samantha przyszła z jedzeniem i z herbatą zwykłą i tą co Ghost o nią poprosił żeby była z mlekiem.

Samantha:Podano do stołu Ghost.

Samantha położyła jedzienie swoje i jego na stole.

Ghost z fotela wstał i usiadł do stołu na przeciwko Samantha.

Samantha też usiadła i zaczęła już jeść.

Zauważyła że Ghost nie zdjął swojej maski jedynie on lekko podnosił ją aby brał jedzenie do buzi.

Samantha przerwała posiłek Ghostowi.

Samantha:Ej Ghost dlaczego nie zdejmiesz maski chociaż pod czas jedzenia.

Ghost spojrzał się na Samantha z złą miną i milczał przez chwilę.

Samantha:Czy coś się stało tobie Ghost ja ciebie bardzo prze.

Ghost przerwał mówienie Samantha.

Ghost:Ja tak lubię jeść w masce.

Odpowiedział Ghost do Samantha i kontynuował posiłek po kilku minutach zjadł jedzienie i zaczął pić herbatę z mlekiem.

Ghost:Mmh herbata z mlekiem jest najlepsza.

Ghost się delektował herbatą z mlekiem .

Dopiero dotarło do Samantha że Ghost jest Brytyjczykiem po tym że oni najbardziej lubią pić herbatę z mlekiem.

Samantha:Jesteś Brytyjczykiem Ghost.

Ghost spojrzał się znów na Samantha z irytowaną twarzą.

Ghost:Tak jestem Brytyjczykiem,i nawet na moim stroju mam małą flagę z Wielkiej Brytanii.

Przez chwilę też mogła zauważyć Samantha że Ghost ma głos chrypnięty oraz z akcentem Brytyjczyka.

Samantha:Dobrze to o tobie świadczy Ghost.

Ghost nie mógł milczeć od tak,zamierzał też coś odpowiedzieć Samantha.

Ghost:A ty jesteś typową Kanadyjką z Kanady.

Ghost z chytrym uśmiechem uśmiechnął się do Samantha.

Samantha:Teraz pójdę się przemyć,jest strasznie gorąco dzisiaj.

Samantha wzięła talerze swój i Ghosta aby je umyć.

Samantha potem wzięła swój ręcznik i już zamierzała zamknąć dzwi a Ghost w tym jej przeskodził.

Samantha:Co ty robisz chce zamknąć dzwi Ghost!?.

Ghost:Masz ich nie zamykać!.

Samantha na siłę próbowała zamknąć dzwi,ale Ghost był od niej silniejszy

Samantha:Po co mam ich nie zamykać albo ty chcesz mnie podglądać nagą podczas prysznica hmm co!!!.

Ghost był już znów zły na Samantha.

Ghost:Aby żebyś nie zaczasnęła się w łazience pod czas prysznica.

Samantha:Masz się nie gapic gdy będę brać prysznic Ghost.

Ghost:Pewnie masz fajne dekolty jak na taką dziewczynę.

Ghost zaśmiał się.

A Samantha lekko zamknęła dzwi od łazienki żeby ją Ghost nie zobaczył nagą.

Weszła już do kabiny prysznicowej

Ghost x Samantha z gry Call of Duty Ghost 💀💕Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz