Simon z Samantha namiętnie się pocałowali po czym zaczął mówić Simon.
Simon:Czekałem na tą chwilę aby z tobą się przytulić i pocałować Samantha.
Samantha była rozpromienona gdy Simon do niej powiedział.
Samantha:Ja najbardziej czekałam aż zmienisz do mnie temperament i jednak,ty się zakochałeś we mnie a ja w tobie.
Simon wziął za rękę Samantha I przymilkł na chwilę.
Simon:Chciałbym z tobą porozmawiać o mojej przeszłości... .
Samantha przytuliła Simona.
Samantha:Możesz mi o wszystkim powiedzieć przecież w końcu teraz jesteśmy parą.
Simon:Tak oczywiście jesteśmy od teraz parą i powinniśmy porozmawiać o osobie czyż nie.
Samantha:Tak bo właśnie w taki sposób dowiemy się o sobie bardziej.
Simon usiadł na kanapie a Samantha koło Simona usiadła.
Samantha:To ja zacznę od siebie no więc tak pochodzę z Kanady a konkretniej z miasta Saskatchewan,członków z rodziny mam tylko moją mamę ciocię która mieszka gdzieś indziej oraz wujka Hanka którego już od dawna znasz.Co jeszcze mogę powiedzieć hmm a wiem lubię czytać książki tańczyć chodzić na spacery i lubię psy a zwłaszcza takie duże,no i z obecną sytuacją z tym głupim ojcem który będzie chciał mnie uprowadzić znowu,ale mu się to nie uda bo mnie chronisz kochanie i jestem tobie bardzo wdzięczna.
Samantha dała buziaka Simonowi w policzek a Simon się uśmiechnął do niej.
Simon:Nie ma mowy aby ciebie znów zabrał,jesteś ze mną bezpieczna pamiętaj o tym.
Samantha:Więc już wiesz o mnie mój kochany Simonie,teraz ty opowiedz mi o sobie teraz.
Simon przez chwilę poczuł to samo uczucie co tydzień temu wspominał o swojej przeszłości.
Simon:Więc tak ja pochodzę z Wielkiej Brytanii.
Samantha:Oo tam gdzie mieszka Królowa Elżbieta II.
Simon:Nie ale prawie blisko niej he a konkretniej mieszkałem Manchesterze przez 18 lat bo tak od dzieciństwa mój ojciec znęcał się nade mną bratem Tomem i naszą mamą,gdy miałem 8 lat byłem z nim barze i zobaczyliśmy kobietę która była naćpana po czym później koło nas upadła i już nie żyła,bo przedawkowała się potem ojciec zaczął się śmiać a ja jako mały chłopiec byłem przerażony tym co mi on pokazał,kolejnych latach gdy miałem 17 lat miałem praktykę u miejscowego rzeźnika aby trochę zapomnieć o problemach z ojcem w domu potem dowiedziałem o zamachu na wieżowiec
World Trade Center.Zgłosiłem się do wojska aby przejść szkolenia wszystkie testy przeszłem następnie do ćwiczeń z bronią oraz w walkę wrench,dostałem się do 22 pułku SAS zajmuje się działalnością antyterrorystyczną oraz ratunkową i teraz właśnie tobą się opiekuje,następnie dali zadanie aby polecieć do iranu to wtedy kazali mi się zostać a na drugiej misij zostałem oszukany przez innego generała brygady naszej,następnie nas poddawali torturom przez 3 dni a potem nas zakopali żywcem w ziemi na przeszło 2 dni,gdy byłem w ziemi wtedy ten generał zmarł i dzięki czemu wziąłem jego rękę aby jakoś otworzyć skrzynię w której nas sadzili.Po czym wtedy uciekłem i czekałem aż przylecą po mnie brygada inna miesiąc później dowiedziałem się że mój ojciec zabił moją matkę oraz brata Tommiego i sam siebie,byłem załamany że aż musiałem przestać na blisko 6 miesięcy wolnego w tym pójść do psychiatry na terapię.A już później wróciłem do jednostki aby już być na misjach... .Simon spuścił głowę na dół a Samantha była przejęta losem Simona,od razu go przytuliła aby pocieszyć.
Samantha:Tak mi przykro z powodu mamy i brata twojego kochanie.
Simon spojrzał się na Samantha.
Simon:Wiem ale jakoś daje z tym radę a co do ciebie Samantha moja księżniczko,nie jesteś tylko moją misją wrench moim zbawieniem że pojawiłaś się w moim życiu,gdy wrócimy do bazy wojskowej wypiszę się z jednostki aby być z tobą blisko już abyś mnie nie straciła.
Simon pocałowa Samantha w usta po czym ją objął w objęciu ramionom.
CZYTASZ
Ghost x Samantha z gry Call of Duty Ghost 💀💕
Genç KurguTo będzie przez ze mnie stworzona opowieść z gry,Call of duty Ghost. Jest Ghost w organizacji antyterrorystycznego w Special Air Service,ma za zadanie chronić młodą kobietę aby bezpiecznie zawieźć ją do domu z Ameryki południowej do Kanady.Gdy Ghost...